مطالبات اجتماعی را پیگیری می کنیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگی زرین دیگری بر دفتر تاریخ کشور عزیزمان افزوده شد. نوری پرتلألو در آسمان امید این سرزمین بدرخشد و امید به فردایی روشن در دلها، حیاتی نو بوجود آورد.

 

مردم فهیم خوزستان پا به پای دیگر ایرانیان، خوش درخشیدند و بار دیگر با گامهای استوار و اراده پولادین در صحنه ای حضور یافتند که از ماندگار ترین و زیبا ترین حماسه های این مرز و بوم به شمار می آید. فرهنگ و پیشینۀ تاریخی این مردم نشان داده است که همواره در حساس ترین برحه های حیات اجتماعی خویش با عزمی راسخ به میدان آمده و سرنوشت شهر و استانشان را به بهترین شکل رقم زده و انتخابی شایسته داشته باشند.

 

اینک خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را به شما مردم بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که به واسطه این فرخندگی، منتخبین بتوانند خدمتگذاری واقعی برای شما بزرگواران باشند.

 

از خداوند بزرگ می خواهیم که توفیق خدمت به این مردم شریف را به منتخبین شورای اسلامی شهر و روستا ارزانی دارد و آنان را در برداشتن قدم هایی جهت پیشرفت خوزستان عزیز یاری فرماید.

 

مستقلین استان خوزستان فعالیت خود را پس از حدود یکماه و معرفی ۵ کاندیدا در انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز (حمید زنگنه، جمال جعفر آقایی، نیما حاجی پور، هدایت ممبینی، محمد هادی قنوات) ادامه می دهد و امیدوار است جناب آقای “محمد هادی قنوات” در شورای اسلامی شهر اهواز، رهرو مشی مستقلین باشد و با انجام وظایف خود بعنوان یک شورایی متدین، مردم این شهر را از اتفاقات تلخ چهار شورای گذشته دور نماید.

 

در پایان ضمن تشکر از عزیزانی که با خلوص نیت جمعیت مستقلین استان را همراهی نموده اند، همانگونه که مستحضر هستید، پس از انتخابات با پیگیری مطالبات اجتماعی و… و ارائه راهکار به مسئولین و منتخبین ادامه خواهیم داد و از رسانه خبری مستقلین استان خوزستان کلیه موارد آتی را به اطلاع می رسانیم.

علی بهمن
دبیر مستقلین استان خوزستان

https://hoorkhabar.ir/658548کپی شد!
190
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.