از استفاده ورزشکاران غیربومی تا دستگیری قهرمان بی اخلاق در پیست اتومبیلرانی!

پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز بنا دارد بصورت گزارشهای مفصل با توجه به سوالات دریافتی از کارشناسان و علاقه مندان به تحلیل عملکرد هیات های ورزشی استان خوزستان بپردازد. همچنین در نظر داریم همچون گذشته بی طرفانه عملکرد مسئولین رشته های مختلف ورزشی را مورد ارزیابی قرار دهیم تا مشخص گردد کدام هیات ها توانسته از منابعی که در اختیار داشته به خوبی استفاده نموده و کدامیک کم کار بوده یا مورد بی لطفی قرار گرفته اند.

اولین گزارش ما در روزهای آتی با حضور رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ارائه میشود و به سوالاتی همچون استفاده از ورزشکاران غیربومی در مسابقات برون استانی با وجود قهرمانان بنام خوزستانی، دریافت برخی شهریه های هنگفت جهت عضویت در این هیئت، سوء استفاده تعدادی افراد خاص از وسیله ی نقلیه ای که برای پیست و مسابقات مجوز داده شده و در خیابان به اجرای حرکات نمایشی می پردازند، دستگیری برخی از ورزشکاران این رشته در پیست مجاز هیئت استان در اهواز و… می پردازیم.

هورنیوز هر هفته به دو گزارش از این قبیل پرداخته و انتظار دارد روئسای هیات های ورزشی با همکاری و حضور به موقع در این پایگاه عملکرد خود و زیرمجموعه مدیریتی را برای علاقه مندان و خوزستانیها شرح دهند.

 

https://hoorkhabar.ir/641163کپی شد!
192