تغییر وزرا در روزهای واپسین دولت یک خطای فاحش است/طرح ترور بشاراسد نشان دهنده شکست توطئه های آمریکا است

به گزارش هورنیوز – سه تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص لزوم تولید محصول استراتژیک، شرایط منطقه و تغییر وزراء اظهار نظر کرده اند.

عدم تولید محصولات استراتژیک کشور را دچار مشکل می کند

عباس پاپی نماینده مردم دزفول درخصوص لزوم توجه به تولید محصولات استراتژیک فارغ از صرفه اقتصادی اظهار داشت: نباید تولید محصولات استراتژیک متوقف شود،زیرا تولید این نوع محصولات برای تامین امنیت غذایی ما ضروری است .

۱۳۹۴۰۶۱۸۰۸۴۹۰۱۹۲۱۶۰۵۲۶۳۴

وی با بیان اینکه ما اگر محصولی همچون گندم را تولید نکنیم در شرایط تحریم های احتمالی مجبوریم  پای هر قرارداد و مذاکره ای را امضا کنیم تا گندم وارد کشور شود،تصریح کرد: محصولات استراتژیک رابطه مستقیم با سبد  غذایی مردم ونیاز مصرفی آنها دارند.

پای زاده ادامه داد:حذف ماشین آلات فرسوده،کنترل مصرف و هزینه سوخت،استفاده از مهندسان کشاورزی، توسعه صنایع جانبی و شرکت های دانش بنیان درصنعت کشاورزی عواملی  است که هزینه تولید محصول  را درصنعت کشاورزی کاهش می دهند.

طرح ترور بشاراسد  نشان دهنده شکست توطئه های آمریکا است

همچنین سیدراضی نوری نماینده مردم شوش دانیال با اشاره به اینکه توطئه های حامیان رژیم صهیونیستی همواره با شکست مواجه می شود، خاطر نشان کرد: ریشه تمام جنگ های امروز خاورمیانه این است که استعمارگران غربی از طریق حامیان خود، منابع طبیعی کشورهای خاورمیانه و حفظ امنیت سرزمین های اشغالی هستند.

۲۰۱۱۷۵۰

وی با بیان این که بررسی طرح ترور بشاراسد در کنگره آمریکا نشان دهنده شکست توطئه های آمریکا است ، گفت: بزرگ ترین مصیبت رژیم صهیونیستی این است که جریان مقاومت محدود به نام افراد و اشخاص نیست .

راضی نوری با پیش کشیدن تروررفیق حریری گفت: کشورهای غربی که مدعی دموکراسی و جنگ با تروریسم هستند برای پیشبرد اهداف خود از ترور بهره می گیرند اما نکته جالب اینجاست که به اهداف خود دست پیدا نمی کنند.

تغییر وزرا در روزهای واپسین دولت یک خطای فاحش است

همچنین حجت الاسلام مجید ناصری نژاد تغییر وزرا در روزهای واپسین دولت را یک خطای فاحش خواند و یادآور شد: چه ضرورتی ایجاب می‌کرد دولت در ماه‌های آخر دست به چنین تغییراتی بزند و باعث التهاب و به زحمت افتادن سه وزارتخانه و مردم شود.

%d9%86%d8%a7%d8%b5%d8%b1%db%8c-1

وی با اشاره به اینکه اگر وزراء ضعیف هستند باید دو سال پیش تغییر صورت می گرفت، افزود: دولت با تغییر این وزرا در واقع هم وقت دولت و مجلس را گرفت و هم مردم را به زحمت انداخت.

ناصری نژاد  در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دولت نیز گفت: آنچه که به نظر می‌رسد گزینه‌های معرفی شده نیز از وزرا قبلی توانمندتر نیستند و حتی اگر به فرض هم توانمندتر باشند در این مدت کوتاه باقی‌مانده چه برنامه‌ریزی و کاری را می‌توانند انجام دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز دغدغه فکری مردم بحث معیشت و رکودی است که کشور را فرا گرفته است

 

 

https://hoorkhabar.ir/632077کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.