ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان خوزستانی/ توسعه کسب و کارهای کوچک در اولویت کمیته امداد

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار هورنیوز اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور در دفتر مرکزی این کمیته برگزار شد.

وی در خصوص جزئیات این جلسه گفت: محور این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای کاهش فقر و توانمندسازی نیازمندان استان خوزستان به ویژه از طریق توسعه کسب و کارهای کوچک بود.

موصلی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه با بهره گیری از ظرفیت های مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین استان خوزستان در جهت پیشبرد سیاست های توانمندسازی کمیته امداد با اولویت اشتغال های کوچک گام هایی برداشته شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از حدود ۹۸ هزار خانوار تحت پوشش این کمیته در استان، ۸ هزار خانوار فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند، در این جلسه موضوع ساخت مسکن برای نیازمندان مطرح شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۰۳۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان استان درحال ساخت است، افزود: خوشبختانه در این جلسه مقرر شد با همکاری و مساعدت کمیته امداد کشور و استانداری خوزستان، ۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر در سطح استان برای نیازمندان ساخته شود.

%d9%85%d8%b1%d8%aa%d8%b6%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b5%d9%84%db%8c

موصلی در خصوص نگاه رئیس کمیته امداد کشور به استان خوزستان، گفت: ریاست کمیته امداد اعتقاد دارد که استان خوزستان، استان فوق العاده استراتژیک در کشور است و حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارد که توسعه آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان در پایان عنوان کرد: باتوجه به اینکه نیازهای خانوارها امروز در مقایسه با گذشته متفاوت شده است و منابع دولتی به تنهایی پاسخگوی این نیازها نیست، لذا نقش مردم سخاوتمند استان تاثیر بالایی برای در این زمینه خواهد داشت.

https://hoorkhabar.ir/623116کپی شد!
246