برنامه های سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به بن بست رسیده!

مهران یاوری فعال سیاسی اجتماعی در گفتگو با هورنیوز با انتقاد از سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان پیرامون نظارت بر طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اظهار کرد: هدف مهم اجرای این طرح، احیای اراضی کشاورزی استان خوزستان و توسعه محصولات است ولی در عمل چیزی مشاهده نمی کنیم و سیستم انسانی این سازمان پیر و فرسوده شده و برنامه تازه ایی برای آینده کشاورزی استان ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح هزینه های فراوانی شده و باید به همان اندازه بهره وری داشته باشد، افزود: متأسفانه در این طرح اصول اجرا به درستی رعایت نشده است و هزینه های بسیاری انجام شده که بازخوردی هم مشاهده نمیکنیم.

 

یاوری ادامه داد: با بازدید از اراضی که مشمول این طرح هستند متوجه خواهید شد که زهکش ها و کانال های آن از بین رفته اند و هیچکس هم پاسخگو نیست و آقایان فقط به میز و تجملات چسبیده اند.

 

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی خوزستان مرتباً از نظارت عالیه استانداری بر این طرح سخن می گوید اما از وظیفه خود سخنی به میان نمی آورد، گفت: سازمان جهاد کشاورزی براساس وظایف درون سازمانی خود باید بر این طرح نظارت کند، هر چند که دکتر شریعتی دغدغه ها بسیاری نسبت به این طرح دارند و همراهی می کند ولی جهاد کشاورزی وظیفه ذاتی خود را از یاد برده است.

 

این فعال سیاسی اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: طرح احیای اراضی ۵۵۰ هزار هکتاری یکی از مهم ترین طرح های کشاورزی کشور است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند و باید مسئولان ذیربط مثل مدیریت جهاد کشاورزی تلاش دو چندان کند که تا به امروز کار به آرامی هرچه تمامتر پیش رفته است.

https://hoorkhabar.ir/616660کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.