۴۷۸ زندانی جرائم غیر عمد خوزستان چشم انتظار دستان خیران

هورنیوز – حجت الاسلام قدرت هاشمی نیا یکشنبه شب در آیین جشن گلریزان ستاد دیه استان که به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان در سرسرای سازمان آب و برق استان باحضور جمعی از مسئولان و خیران استان برگزار شد اظهار کرد: در زمان حاضر حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ زندانی در زندان های استان به دلایل مختلف دوران محکومیت خود را سپری می کنند.

 

وی افزود: زندانیان جرائم غیر عمد در استان خوزستان در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال بدهکار هستند که در جشن گلریزان امشب خیران ۴۰ میلیارد ریال آن را تقبل کردند.

 

وی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر برای آزادی این زندانیان نیاز است که در صورت مشارکت سایر خیران می توانیم بزودی شاهد آزادی این زندانیان باشیم.

 

وی ادامه داد: در زمان حاضر چشمان خانواده های این زندانیان به دستان خیران و نیکوکاران استان دوخته شده تا آنان بار دیگر نشاط را برایشان به همراه بیاورند.

 

وی گفت: بیش از آنکه این زندانیان خود از زندان متنبه شوند خانواده های آنان در مضیقه و مشکلات به سر می برند و امیدواریم خیران با درک این موضوع نسبت به آزادی آنان اقدام نمایند.

 

هاشم نیا بیان کرد: در سال گذشته به همت خیران استان ۳۸۰ زندانی جرایم غیرعمد از حبس رها شدند و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

https://hoorkhabar.ir/607870کپی شد!
25