مردم خوزستان پس از گذشت ۲۰ سال هنوز شیرینی سفر رهبری به استان را نچشیدند

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در محلس خبرگان رهبری در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان از رهبر انقلاب وعده دیدار عمومی با ایشان را گرفتند و رهبر انقلاب نیز در پایان فرمودند: سلام، ادب و ارادت من را به مردم خوزستان که با بیشترین مشکلات و کمترین توقعات پای اسلام و انقلاب ایستاده اند برسانید.

آیت الله فرحانی در ادامه اظهار کرد: اسرائیل پس از استقرار در منطقه نقشه از نیل تا فرات را کشیدند و از این هدف خود کوتاه نیامده اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با مبنا قراردادن شخصیت نورانی نبی اکرم (ص) و هدف بیرون درآوردن جهان اسلام از قبضه صهیونیسم ها در ایران پیروز شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهنمودهای حکیمانه امام خمینی (ره) توانست دکترین ولایت را در لبنان شکل دهد و در کمتر از هشت سال حزب الله لبنان شکست مفتضحانه ای را به اسرائیل تحمیل کرد.

وی افزود: امروز حرکت بر مبنای وحدت و جلوگیری از ایجاد تفرقه در درون نظام اسلامی، جهاد در راه خدا، ایستادگی در برابر کفر جهانی، جز با روحیه وحدت و تواضع داخلی قابل تبیین نیست.

photo_2016-07-01_17-26-10

آیت الله فرحانی تصریح کرد: گذشته افراد را مبنا قرار ندهید بلکه امروز کسی در دایره ولایت و رهبری است که این خصوصیات را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان جهان شیفته این اندیشه اند و آن اسلام انقلابی و ناب است، امروز مطالبه رهبری از دانشگاه ها، حوزه ها، خبرگان و عرصه فرهنگ تقویت این اندیشه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خبرگان تحمل دو صدایی را در کشور ندارد، صدا و گفتمان رهبری، اندیشه ولایت و اسلام انقلابی است.

آیت الله عبدالکریم فرحانی با اشاره به تحقق نیافتن منویات رهبری در سفر به خوزستان، اظهار کرد: ۲۰ سال است که از سفر رهبر انقلاب به استان خوزستان می گذرد اما تاکنون مردم شیرینی میوه این سفر را نچشیدند، در این ۲۰ سال ۵ دولت آمده است اما کار صورت نگرفته است.

وی در پایان افزود: باید خطوط قرمز و مسیری را که رهبری برای ما ترسیم کرده است، بازخوانی و تقویت کنیم.

https://hoorkhabar.ir/607289کپی شد!
246
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.