ریاست کمیسیون انرژی مجلس به یک خوزستانی رسید

به گزارش هورنیوز ؛ در جلسه علنی صبح یکشنبه مجلس شورای اسلامی، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم، به عنوان رئیس کمیسیون انرژی انتخاب شد.

وی در گفتگوی تلویزیونی با سیمای مرکزی خوزستان ابراز امیدواری کرد بتواند گام هایی برای توسعه خوزستان با استفاده از ظرفیت های نفت و گاز بخصوص افزایش سهم ۲ درصدی نفت به مناطق نفتخیز و محروم را به سه درصد بردارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ، بسترسازی برای سرمایه گذاری در مناطق نفتی خوزستان ، کمک به عمران و آبادانی مناطق نفتخیز و اجرای طرح های مقابله با آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت های نفتی را از اولویت های این کمیسیون عنوان کرد و افزود: در مجموع با توجه به اینکه تصمیم ها ، قوانین و لوایح مربوط به بخش انرژی در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی مجلس مطرح می شود می توان برای حل معضلات مناطق نفتخیز وگازخیز خوزستان، ایلام و بوشهر گام های خوبی برای رفاه مردم برداشت.

حسنوند، نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی اتمی و انرژی های نو را در حوزه کاری و ماموریت کمیسیون انرژی مجلس عنوان و ابراز امیدواری نمود کمیسیون انرژی در دوره جدید بتواند منشاء خدمات مناسب برای شهروندان مناطق نفتی و گازی کشور باشد.

وی اشتغال در مناطق نفتخیز کشور بخصوص استان خوزستان را یکی از دغدغه های کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد و گفت: در کنار مسایل اقتصادی باید مسایل عمرانی و فرهنگی مناطق نفتخیز کشور نیز مورد مداقه نمایندگان قرار گیرد.(ایرنا)

فریدون حسنوند که سابقه چهار دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را دارد در انتخابات مجلس دهم با اکثریت آرا مردم اندیمشک راهی بهارستان شد.

گفتنی است ۱۱ خوزستانی پیش از این در کمیسیون انرژی مجلس، عضویت داشتند.

۲۰۱۶-۰۶-۱۹_۱۵-۲۳-۱۷

https://hoorkhabar.ir/604506کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.