خداحافظ آقای استاندار/ گزینه های احتمالی جایگزینی مقتدایی

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور خبر از جدایی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان داد.

وی از موافقت عبدالرضا رحمانی فضلی با بازنشستگی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان خبرداد و گفت: فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تا زمان تعیین استاندار جدید به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد.

امیری درباره شایعات مطرح شده مبنی بر برکناری استاندار خوزستان افزود: برکناری در کار نیست، استاندار خوزستان مدت ها قبل درخواست بازنشستگی کرده بود اما وزیر کشور به دلیل شرایط انتخابات با این موضوع مخالفت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اصرار استاندار خوزستان با بازنشستگی وی موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد.

قائم مقام وزیر کشور یادآور شد: بنابراین تا تعیین استاندار جدید، فرج اله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان سرپرستی این استانداری را برعهده دارد.

 

همچنین محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم تودیع مقتدایی عنوان کرد: آقای مقتدایی بارها بنای جدایی گذاشته بودند، برای من که وی را می‌شناسم خیلی سخت بود که برای تودیع وی به خوزستان بیایم، صمیمانه از خدمات ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مقتدایی هر کجا می‌روند منشا خیر هستند؛ چه در دوره نمایندگی مجلس، دوره اول استانداری خوزستان و هرمزگان. در این دوره نیز توفیقات خوبی داشتند و به نحو شایسته‌ای استان را مدیریت کردند.

مقیمی گفت: طی یک سال اخیر که به وزارت کشور رفتم یکی از استان‌هایی که نگرانش نبودیم و فکر می‌کردیم مدیران منطقه درست مدیریت می‌کنند استان خوزستان با حضور آقای مقتدایی بود.

وی افزود: مقتدایی از مدیران ارزشمند نظام و مایه مباهات است و حقیقا از دیشب که بنا شد برای این منظور به خوزستان بیایم، برای من خیلی سخت بود چون ایشان را خوب می‌شناسم.

پس از اعلام این خبر بود که موج اعتراضات به سمت صفحه اینستاگرام وزیر کشور رفت، عده زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی اعتراضات خود را به تصمیم دولت برای موافقت با جدایی عبدالحسن مقتدایی از استانداری خوزستان، در آخرین پست عبدالرضا رحمانی فضلی بیان کردند.

photo_2016-05-10_19-18-39

 

در شبکه های اجتماعی نیز جایگزین هایی برای تکیه زدن بر صندلی تصدی سکان استانداری خوزستان مطرح شده است.

برخی از گمانه زنی ها امین بیانک که نماینده مردم اهواز در مجلس بود و الآن مدیرعامل پتروشی غدیر است، ولی الله شجاع پوریان معاون اجرایی شورای شورای شهر تهران، امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس و نماینده سابق مسجدسلیمان در مجلس، غلامرضا شریعتی معاون سیاسی استانداری خوزستان را گزینه های جدی برای جایگزینی مقتدایی عنوان کردند.

https://hoorkhabar.ir/598823کپی شد!
335
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.