چرا از آبفای اهواز تقدیر شد؟ همچنان آب تصفیه می خریم!

 هورنیوز: باهم بخوانیم که؛ به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، جمعی از اهالی رسانه های سراسری و محلی ضمن تقدیر از خدمات این شرکت، نسبت به کاهش چشمگیر قطعی های مکرر آب در فصل تابستان سال جاری اعلام رضایت نموده و مراتب قدردانی خود را در قالب یک لوح تقدیر به غلامرضا براتی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز اعلام نمودند.

۲۰۱۵-۱۱-۲۱_۱۳-۵۶-۳۰در متن این لوح آمده است:

“خداوند متعال را شاکریم که با عنایات خود و مدیریت شایسته جنابعالی و تلاش شبانه روزی همکارانتان در زمینه مدیریت بحران، فصل تابستان باوجود خشکسالی و بحران کمبود آب به فصلی بدون قطعی های مکرر آب و سرشار از خدمت رسانی به شهروندان شریف و فهیم اهوازی مبدل شد.

بدین منظور، فرصت را مغتنم شمرده و مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به تلاش ها و اهتمام جنابعالی و همکاران محترمتان اعلام می داریم و از درگاه ایزد منان برایتان توفیق روزافزون خواستاریم.”

و اما بعد؛ سالها از مصرف آب شرب شور اهواز می گذرد و مردم نجیب این شهر همچنان فرض را بر کمبود امکانات نهاده و همکاری خود را در پرداخت قبوض آب شیرین و حق الدفع فاضلاب ادامه می دهند و البته انتظار دارند، کیفیت خدمات رسانی این شرکت مطلوب تر از گذشته گردد.

۲۰۱۵-۱۱-۲۱_۱۳-۲۵-۲۷همچنین در اظهار نظری سید محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مقصر این شرایط خود ما مسئولان هستیم.

وی افزود: برای فاضلاب شهر اهواز پیگیری‌های زیادی انجام داده ایم ولی مسئولان آب و فاضلاب همواره می گویند که ما بودجه نداریم.

به گزارش میدانی خبرنگاران هورنیوز، و درددل مردم فهیم شهر اهواز در مورد سرریز شدن فاضلاب در خیابانها و شوری آب شرب، سوال پیش می آید چه کسانی، چرا؟ و چگونه می توانند فقط این نکته را که جزء فلسفه ی وجودی شرکت آبفا می باشد برجسته نمایند، در حالی که مردم این شهر همچنان علاوه بر پرداخت حق مصرف آب شرب شیرین مانند سایر کلانشهرهای کشور هزینه اضافی بابت خرید آب تصفیه و دستگاههای تصویه گر خانگی پرداخت می نمایند؟!

۲۰۱۵-۱۱-۲۱_۱۳-۳۲-۱۷

۲۰۱۵-۱۱-۲۱_۱۳-۳۵-۰۳

https://hoorkhabar.ir/588432کپی شد!
186