اجرای طرح نظارت ویژه اداره کل استاندارد بر بازار خوزستان

طرح نظارت ویژه بر بازار خوزستان در راستای کنترل بازارو اقلام پرمصرف و برای تامین سلامت عمومی جامعه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود .
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت:در این طرح بر محصولات مختلفی شامل روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی مصرفی خانوار، انواع زعفران، خرمای مضافتی بسته بندی شده، خرمای کبکاب بسته بندی شده، خرمای پیارم بسته بندی شده، کشک مایع، شیر پاستوریزه، پنیر و شکر نظارت می شود.

آقای دهدشتی زاده افزود: بازرسان این اداره کل روزانه بازار استان را هم از لحاظ کیفیت و در راستای اهمیت به حقوق مصرف کنندگان، وزن اجناس را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد و واحدهای متخلفی که با عرضه جنس غیر استاندارد و یا با کم فروشی قصد از بین بردن حقوق مصرف کننده را داشته باشند ضمن توقیف محصولات به مراجع قانونی ذیصلاح برای سیر مراحل قانونی معرفی خواهند شد.

وی گفت:بر اساس برنامه ریزی های انجام شده انتظار می رود که فضای ایمنی و سلامتی بر بازار حاکم باشد و مردم به راحتی بتوانند مایحتاج خود را با کیفیت مورد نیاز و پسند خود تامین کنند.

وی از همشهریان و هم استانی های عزیز خواست در هنگام خرید هر محصولی به تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، نشان استاندارد و سالم بودن بسته بندی محصول توجه کرده و هرگونه مورد مشکوک را با سامانه ۱۵۱۷ این اداره کل در میان بگذارند.

https://hoorkhabar.ir/574200کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.