افتتاحیه مسابقات چهارجانبه فوتبال خوزستان برگزار شد

طی مراسمی به همت هیات فوتبال خوزستان پرچم تیم های استقلال خوزستان، فولاد نوین خوزستان، نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز، چهار تیم شرکت کننده در مسابقات چهارجانبه فوتبال استان به اهتزاز درآمد.

قرار است مسابقات چهارجانبه فوتبال استان از ۲۱ تا ۲۶ دی ماه با عنوان یادواره شهیدجاسم نادری و شهدای سرافراز گردان بلال اهواز انجام شود که به همین منظور بعد از ظهر امروز (شنبه) در هیات فوتبال خوزستان مراسمی جهت به اهتزاز درآمدن پرچم چهار تیم شرکت کننده، برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاون وی، رییس هیات فوتبال استان، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان و معاون باشگاه استقلال اهواز و بازیکنان تیم های پایه استقلال اهواز و جمعی دیگر از جامعه فوتبال استان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: مسابقات چهار جانبه فوتبال استان از فردا (یکشنبه) آغاز می شود و این برنامه ای است که هیات فوتبال استان باتوجه به این که لیگ برتر کشور تعطیل است، جهت محک تیم های حاضر در لیگ کشوری و همچنین پر کردن اوقات فراغت مردم در نظر گرفت.

وی بیان کرد: ما این مسابقات را با عنوان یادواره شهید جاسم نادری و شهدای سرافراز گردان بلال اهواز برگزار می کنیم. این گردان از گردان های بسیار قدیمی و اولین گردانی بود که در دفاع مقدس جلو دشمن بعثی را گرفت و در این زمینه رشادت های بسیاری از خود نشان داد.

در ادامه این مراسم فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که از تمام کسانی که برای کیان ایران اسلامی تلاش کردند، تشکر می کنم گفت: در شروع دوره مدیریتم تمام برنامه هایی که داشتم به شخصه خدمت استاندار بردم و توضیحاتی را ارایه دادم و گفتم که قصد داریم این برنامه را سال های آینده عملیاتی کنیم که آقای مقتدایی گفت که برنامه هایی که دارید بسیار خوب هستند و ما هم کمک می کنیم تا این برنامه ها عملیاتی و محقق شوند ولی باتوجه به این که ممکن است این برنامه ها زمان بر باشند، نیاز است که شور و نشاطی در جامعه به وجود بیاید و خود استاندار پیشنهاد برگزاری مسابقات چند جانبه را در کنار سایر کارهای مان داد.

وی عنوان کرد: ما از سال گذشته تاکنون در رشته های مختلف ورزشی، چندین رقابت چندجانبه را در سطح استان داشته ایم و از همان ابتدا هم خیلی بحث بر برگزاری مسابقات چند جانبه فوتبال استان و حتی فرا استانی داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خدا را شکر با پیگیری طالقانی و کادر وی در هیات فوتبال استان این امر محقق شد که ما این را به فال نیک می گیریم. خوزستان دارای ظرفیت است و در گذشته نیز مسابقات چندجانبه در سطح بین المللی را هم داشته ایم و ما به دنبال این هستیم تا این رقابت ها مجددا احیا شوند و اعتقادمان بر این است که خوزستان در تمام رشته های ورزشی این ظرفیت و توانایی را دارد.

وی افزود: خوزستان ماهیتا در بخش منابع انسانی و مالی ظرفیت دارد تا بتواند مسابقات آسیایی و جهانی را برگزار کند که در این راستا ما مسابقات جهانی کشتی را در این جا برگزار کردیم که نشان دادیم خوزستان ظرفیت و توانایی برگزاری چنین مسابقاتی را دارد و قطعا در فوتبال که سابقه کشوری و بین المللی هم داریم این توانایی بیشتر خواهد بود.

کیانی زاده بیان کرد: در این راستا با فدراسیون و آقای کفاشیان صحبت هایی شده است و قرار بر این است که بازی های تدارکاتی و چندجانبه تیم ملی و همچنین مسابقات آسیایی در این جا برگزار شود و ما اعلام آمادگی کرده ایم. به هر حال امیدوارم با همدلی و هماهنگی که بین جامعه فوتبال استان است، بتوانیم کارهای خوبی در فوتبال انجام دهیم.

وی عنوان کرد: ما در بخش هایی از فوتبال نسبت به قبل جلوتر هستیم و در بخش هایی هم عقب هستیم که در بخش هایی که عقب هستیم امیدوارم که پیشرفت کنیم. امیدوارم در بخش های دعوتی و عضویت بازیکنان به تیم ملی به ویژه در رده سنی بزرگسالان هم بهتر شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم مسابقات چهارجانبه استان به خوبی برگزار شود و باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه و استعدادیابی شود. همچنین امیدوارم حداقل یکی از سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته یک کشور، لیگ برتری شود. ضمن این که امیدوارم نفت مسجدسلیمان هم با تجربیات بسیاری که رضاییان دارد، در لیگ برتر حفظ شود و خوزستان سال آینده در لیگ برتر چهار تیمه شود.

در ادامه این مراسم در ابتدا ضمن پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پرچم کشور توسط کیانی زاده و طالقانی برافراشته شد و سپس هر کدام از پرچم های تیم های استقلال خوزستان، فولاد نوین خوزستان، نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز توسط نمایندگان این باشگاه ها به اهتزاز درآمد.

https://hoorkhabar.ir/558896کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.