تامین بیش از ۸.۳ میلیون لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان گفت: در سال ۹۲ بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت در پارکینگ این فرودگاه به هواپیما تحویل داده شده است.

محمدرضا رضایی صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه آبادان در خصوص عملکرد نوروزی فرودگاه این شهرستان اظهار کرد: در فصل بهار سال ۹۱ بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت ۳۴۴ فروند هواپیما در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه آبادان تامین شد که این رقم روند صعودی داشته و در سه ماه دوم به رقمی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسیده است.

وی اضافه کرد: بنا به گزارش واصله از مرکز سوخت‌گیری فرودگاه در شش ماه نخست سال ۹۲ بیش از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت به هواپیما تحویل داده شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۲ با توجه به افزایش ۵۷ درصدی تعداد پرواز، ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ پرواز تامین شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجه ۹۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: براساس مقایسه صورت گرفته بیشترین سوخت تحویلی در سال ۹۲ به میزان ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور است.

رضایی گفت: در سال ۹۲ به طور متوسط ماهانه بیش از ۶۹۰ هزار لیتر سوخت در فرودگاه آبادان سوخت‌گیری شده که بیشترین آمار سوخت‌گیری به میزان یک میلیون لیتر مربوط به شهریورماه سال ۹۲ است.

https://hoorkhabar.ir/4991کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.