آموزش تخصصی ۳۰۰ نفر در زمینه خبرنگاری بحران و پژوهشگری در اهواز

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: دوره‌های تخصصی خبرنگاری بحران و خبرنگاری پژوهشگر در اهواز برای اولین بار توسط سازمان بسیج رسانه استان و برای بیش از ۳۰۰ نفر به زودی برگزار می‌شود.

محمود عاطفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور جنوب کشور در اهواز گفت: طرح راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در کشور از حدود یک ماه پیش آغاز شد تا با راه‌اندازی آن بتوانیم به خوبی اخبار راهیان نور و حرکت عظیم آن‌ها به خصوص در روزهای نخست سال را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: هنگامی که بسیاری از هموطنان خاک مقدس خوزستان را زیارت می‌کنند و حضور در این مناطق عملیاتی را به جاهای دیگر کشور ترجیح می‌دهند متاسفانه اغلب رسانه‌های ما در نوعی تعطیلی به سر می‌برند به همین دلیل پوشش مناسبی برای این حرکت صورت نمی‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: این قرارگاه اولین مرکز آموزش‌های تخصصی در حوزه خبرنگاری در دو بخش خبرنگاری در بحران و خبرنگار پژوهشگر خواهد بود تا به وسیله آن‌ها اصحاب رسانه خوزستان برای این دو مقوله به صورت تخصصی آموزش داده شوند.

عاطفی خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ بیش از ۳۰۰ نفر در خوزستان از طریق سازمان بسیج رسانه استان دوره خبرنگاری در بحران و خبرنگار پژوهشگر را آموزش می‌ببینند و از این طریق خبرنگارانی را به سایر رسانه‌های کشوری تزریق می‌کنیم تا بتوانیم قدم‌های مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برداشته باشیم.

وی عنوان کرد: خبرنگاران با ترویج فرهنگ ایثار و جهاد بی‌شک اولین قشری خواهند بود که به شعار امسال رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند و آن‌ها با این کار مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ را به خوبی نمایش می‌دهند.

https://hoorkhabar.ir/2923کپی شد!
188
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.