سایت اداره ورزش و جوانان اهواز افتتاح شد

کیانی‌زاده: راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان اهواز، ورزش این شهرستان را ارتقا می‌دهد

فرامرز کیانی‌زاده در مراسم افتتاح سایت اداره ورزش و جوانان اهواز که امروز، ۲۴ خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان اهواز چند سال پیش راه‌اندازی شد ولی دوام و تداوم نداشت.

وی ادامه داد: اعتقاد من بر این است که یکی از حلقه های مفقوده و گمشده ورزش استان، اداره ورزش و جوانان اهواز است که این اداره مزایای بسیاری حداقل از این جهت که ورزش اهواز متولی پیدا می‌کند، دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: به مرور زمان تا یکی دو سال آینده ۴۰ تا ۴۵ هیات ورزشی اهواز قطعا راه‌اندازی خواهند شد و افتتاح اداره ورزش و جوانان اهواز باعث می‌شود آنچه که باید از طریق این اداره پیگیری می‌شد، صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: برخی هیات های استان به این صورت هستند که یا تماما در خدمت اهواز هستند که به تبع به کارهای استان نمی رسند یا برعکس این موضوع اتفاق می‌افتد که به نظرم با راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان اهواز این ضعف برطرف می شود و طی سال‌های آینده ورزش اهواز رشد و ارتقا پیدا می کند و این اتفاق می تواند به ورزش استان و کشور نیز کمک کند.

کیانی‌زاده گفت: به هر حال طی یک سال ابتدایی، ضعف ها، کمبودها و تضادهایی به وجود خواهد آمد که این موارد طبیعی هستند ولی پس از آن شاهد اثرات مفید اداره ورزش و جوانان اهواز خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: هیات های استان و کسانی که به عنوان روسای هیات های اهواز انتخاب می شوند باید با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانند ورزش اهواز را رشد و ارتقا دهند.

شکرخدا موسوی: خوزستان می‌تواند مهد ورزش ایران شود

سیدشکرخدا موسوی در مراسم افتتاح اداره ورزش و جوانان اهواز که امروز، ۲۴ خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: کیانی‌زاده پیگیری جدی ای داشت که این اداره افتتاح و رییس آن معرفی شود که از او و تمام کسانی که به صورت گم‌نام پشت سر او تلاش می‌کنند تا نتیجه به ثمر برسد، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: ادعا دارم که خوزستان می‌تواند مهد ورزش ایران شود، چرا که استعدادها و توانمندی‌هایی در استان ما وجود دارد. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم درخصوص وضعیت شهرستان اهواز قدیم است که در حال حاضر با تقسیم شدن به چهار شهرستان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بار شهرستان اهواز کمی سبک شده است.

نماینده مردم اهواز در خانه ملت ادامه داد: در سا‌ل‌های گذشته که این تقسیمات انجام نشده بود و اداره ورزش و جوانان اهواز هم وجود نداشت، بار سنگین جمعیت موجود در این شهرستان ها روی دوش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بود. با آن شرایط چگونه می شد که به ورزش شهرستان های باوی، کارون و حمیدیه رسیدگی کرد؟

وی خاطرنشان‌کرد: متاسفانه در اوج غفلت و سوء مدیریت، بیشتر ادارات شهر اهواز زیر سایه سازمان ها و ادارات کل، مظلوم واقع شده اند و رونق آن چنانی ندارند، حتی آن اداراتی که سابقه ۱۰۰ ساله ای دارند. این موضوع نیز به این دلیل است که همه چیز در ادارات کل و سازمان ها متمرکز می شود.

موسوی بیان کرد: درخصوص مدیریت شهری در کل شهرستان ها به سمتی رفته‌ایم تا وضعیت شهر اهواز را سبک کنیم و تمام سعی مان را داشته ایم تا ادارات اهواز و اداره ورزش و جوانان اهواز به سمتی حرکت کنند که مدیریت قوی و واحدی داشته باشند تا شاهد توسعه فضاهای ورزشی اهواز باشیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاده است.

وی افزود: به هر حال امیدوارم کیانی‌زاده هم به این اداره عنایت داشته باشد و ما هم به عنوان نماینده این شهرستان، در خدمت هستیم و هر کمکی از دست‌مان برمی‌آید آن را از ما بخواهید تا ان‌شاالله بتوانیم در شهرستان اهواز یک اداره ورزش و جوانان پویا، پرکار و پرنشاط داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال باید حمایت ها انجام شود و بتوانیم ادارات اهواز را از سایر ادارات کل خارج کنیم. مدیر اداره اهواز هم می تواند با مدیریت و هنر خود، حرف اول را بزند.

وی بیان کرد: امیدوارم با افتتاح اداره ورزش و جوانان اهواز شاهد پویایی بیشتر و توسعه فضاهای ورزشی باشیم. شهرستان کارون که سال گذشته به شهرستان تبدیل شد، در حال حاضر با جمعیت ۲۵۰ هزار نفر، ۲۲۰ تیم مختلف ورزشی دارد.

موسوی خطاب به امینی، مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان‌کرد: از شما می‌خواهیم که از اداره ورزش و جوانان خوزستان از نظر مالی و امکاناتی حمایت جدی‌ای صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: از بصیری، رییس اداره ورزش و جوانان اهواز هم می‌خواهم که از ورزشکاران و قهرمانان ملی یک بانک اطلاعاتی تهیه کند و این قهرمانان را دلگرم کند تا آن‌ها احساس کنند که یک متولی دارند، ضمن این‌که از شما می خواهم که از نمایندگان استان بخواهید که مسایل شما را پیگیری کنند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان: بیش از ۷۰ درصد بودجه وزارتخانه بسته شده است

مسعود امینی در مراسم افتتاح سایت اداره ورزش و جوانان اهواز که امروز، ۲۴ خردادماه برگزار شد، گفت: برای بصیری، رییس این اداره آرزوی سربلندی دارم و امیدوارم او بتواند با برطرف کردن مشکلات، باعث پیشرفت ورزش اهواز شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در اداره‌کل فرهنگی وزارتخانه از فدراسیون ها، هیات ها و بخش جوانان که به سمن‌های ورزشی هم اختصاص پیدا می‌کند،‌ خواسته‌ایم به مدد مجموعه دولتی و سازمانی ما بیایند.

امینی بیان کرد: ما بیش از ۷۰ درصد بودجه وزارتخانه را بسته ایم و آن را به استان ها و شهرستان ها نیز اختصاص خواهیم داد و از هفته گذشته نیز این کار را بر مبنای شهرستان و جمعیت آن آغاز کرده ایم.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان‌کرد: سمن‌های ورزشی هم باید کمک کنند و این اتفاق باید بیفتد.

https://hoorkhabar.ir/75207کپی شد!
165
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.