جلسه بررسی دستورالعمل و احکام بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اهواز برگزار شد

هورنیوز – جلسه بررسی دستورالعمل و احکام بودجه ۱۴۰۲و آئین نامه های شهرداری اهواز به ریاست محمد جواد جعفری مدیرکل برنامه ریزی و بودجه و با حضور روسای برنامه ریزی معاونتها، مناطق هشتگانه و سازمان های شهرداری اهواز برگزار شد.

 

محمد جواد جعفری مدیرکل برنامه ریزی و بودجه در این جلسه به تشریح دستورالعمل و احکام بودجه ۱۴۰۲ از جمله احکام مربوط به حقوق، مزایا و عیدی کارکنان، احکام مربوط به مراسمات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، انجام امور عام المنفعه در مناطق محروم و اجرای سریع و به موقع پروژه های بودجه سال جاری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان پرداخت.

 

وی توضیحاتی در مورد اجرای پروژه های قطار شهری، احیا و بازسازی بناها و بافت ها و محوطه های تاریخی و فرهنگی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، بروز رسانی مطالعات طرح جامع آبهای سطحی شهر اهواز، اجرای مناقصات مربوط به زیرسازی و آسفالت معابر و بهبود کیفیت آسفالت مطرح کرد.

وی در ادامه موضوعات مربوط به تولید محتوای صدا و سیمای شهر، طرح تفکیک زباله از مبدا، مشکلات مربوط به هزینه نگهداری اتوبوس های شهری، برگزاری مراسم اربعین حسینی در چذابه و شلمچه و مطالعات و پژوهش های حوزه مدیریت شهری و … را تشریح کرد.

 

جعفری همچنین به برگزاری جلسات توجیهی بودجه و احکام ۱۴۰۲ معاونتها با سازمانهای زیر مجموعه تاکید و بیان کرد: معاونتها در چهارچوب وظایف خود و اداره کل حسابرسی بر اقدامات صورت گرفته در سازمانها نظارت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه کلیه حوزه ها باید از سامانه تحت شبکه برنامه، بودجه و مدیریت پروژه(سیگما) استفاده نمایند و انجام هر گونه تامین اعتبار خارج از سامانه سیگما ممنوع می باشد، اظهارکرد: تمامی اسناد مالی سازمانها توسط اداره کل حسابرسی ممیزی شود.

 

جعفری در ادامه جلسه اظهار کرد: کلیه حوزه ها در سال جاری ارزیابی و در راستای عدم دریافت امتیازات منفی نسبت به انجام به موقع و صحیح وظایف خود در چارچوب برنامه و بودجه مصوب اهتمام ورزند. در پایان جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را بیان و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/712505کپی شد!
128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.