برگزاری چهارمین کنگره تاریخ معماری در اهواز بزودی

هورنیوز – عاطفه رشنویی روز دوشنبه در نشست خبری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران و خوزستان که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان برگزار شد با بیان این که این کنگره در برگیرنده هشت محور است اظهار کرد: محورهایی در زمینه حوزه های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس، راه های فرهنگی و عناصر وابسته برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از جمله برنامه های جانبی این کنگره میتوان به نمایش فیلم، نشست با اساتید معماری ایران و نمایشگاه عکس، نمایشگاه کروکی و… اشاره کرد.
دبیر اجرایی کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران ـ خوزستان گفت: از ۲۸ مهر ماه ۹۵ فراخوان این کنگره آغاز شده و تا دهم دی ماه ۹۵ نیز تمدید شده است تا علاقه مندان آثار و مقالات خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: این کنگره به صورت رایگان است و همه پژوهشگران میتوانند در آن مقاله داشته باشند.

رشنویی تصریح کرد: طی جلساتی با نظام مهندسی استان خوزستان مقرر شد برای اعضای نظام مهندسی که در زمینه معماری و شهرسازی مقاله ارایه کرده اند امتیازی در کارتابل مهندسی در نظر گرفته شود.

کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در سایت پایگاه علوم جهان اسلام ثبت شده است و پنجم و ششم بهمن ۹۵ در هتل پارس اهواز با حضور اساتیدی از خوزستان و خارج از استان برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/640636کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.