واکنش رضایی به فایل صوتی آیت الله منتظری

هورنیوز – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این آل سعود که در واقع آل سقوط است. در ماه قبل، سه هزار منافق را با صرف میلیونها دلار در پاریس جمع کرده اند و یکی از همین سران آل سقوط در آن سخنرانی کردند. اخیرا جملاتی از آیت الله منتظری را با فریب فرزندش پخش کردند که امام خمینی دستور داده تعدادی زندانی را بکشند و البته یک تعداد از آدم های سیاسی بریده و ضعیف هم راه افتاده اند که ما هم با ان اعدامها مخالف بودیم. شما با چه مخالف بودید؟

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس ادامه داد: اولا اعداد ذکر شده درست نیست. ثانیا اینها در زندان ها با منافقینی که از مسیر کرمانشاه به ایران حمله کرده بودند و نقشه حمله به تهران را داشتند، متحد بودند. اینها در خود زندان دست به توطئه زدند و با نیروهایی که قرار بود از عراق وارد می شوند و کرمانشاه را می گیرند هماهنگ بودند. می خواستند به جماران حمله کنند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی از منافقین و سایر گروه ها تعداد زیادی را عفو کرده است. از منافقین و گروههای دیکر قریب ۲۰ هزار نفر هستند که توبه کرده و آزاد شدند. چه وابسته و چه عضو. چرا حرفی از این آزاد شده ها نمی زنید؟ این منافقین با پاسدارها، اعضای کمیته و مردم چطور برخورد می کردند؟ رفتار منافقین شبیه داعشی ها است که خلبانی را در قفس می سوزانند و فیلم می گیرند.

سرلشکر رضایی گفت: افتخار ملت ایران این است که با کسانی می جنگد که دژخیم ترین انسان ها هستند و البته ما مقاومت خواهیم کرد در برابر صهیونیسم و آمریکا تا ارزش های اسلامی و انسانی پیاده شوند. آنها به یمن، عراق، افغانستان و اخیرا بدون اجازه به خاک سوریه و … حمله می کنند و در بدانند که این نبرد شکست خواهند خورد. دشمنان انقلاب الهی ما ماهیتشان روشن است.

https://hoorkhabar.ir/619058کپی شد!
32