شورای شهر جای مباحث سیاسی نیست

عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از اظهارنظر یک عضو شورا و دفاع از فتنه‌گران گفت: شورای شهر پیرو خط ولی‌فقیه بوده و وارد مباحث سیاسی نخواهد شد و توصیه می‌کنیم بجای بحث‌های بی‌فایده سیاسی به فکر رفع مشکلات مردم باشید.

کاظم سواری اظهار کرد: شورای شهر اهواز باید به دنبال رفع مسائل فرهنگی، عمرانی و رفاهی بوده و از مسائل سیاسی به دور باشد.

نایب‌رئیس شورای شهر اهواز به دنبال اظهارات ناصری یکی از اعضای شورا در خصوص حمایت از اصحاب فتنه گفت: نظر ایشان شخصی است و نباید تصور کرد که نظر کل اعضای شورا اینچنین است.

وی ادامه داد: در بحث اصحاب فتنه معیار و ملاک و خط قرمز ما فرمایشات رهبری است که در این خصوص فرمودند اصحاب فتنه قصد براندازی نظام را داشتند.

سواری عنوان کرد: بسیاری از ایادی خارجی و داخلی که قصد مداخله در امور نظام را داشتند باید پاسخگوی اموال آتش گرفته مردم و خون ریخته شده افراد بی‌گناه باشند.

وی مواضع سیاسی خود را پیروی از خط ولی‌فقیه دانست و گفت: به عنوان عضوی از شورای شهر اعتقاد دارم که شورای شهر اهواز جای مباحث سیاسی نیست بلکه باید به فکر رفاه مردم باشد و برای آنها خدمات عمرانی، شهری و رفاهی ارائه دهد.

وی افزود: در گوشه و کنار شهر محرومیت‌های بسیاری وجود دارد همچنین بسیاری از مناطق اهواز از امکانات فرهنگی، خدماتی، ورزشی و عمرانی برخوردار نیستند لذا باید سعی کنیم این قبیل امکانات را در تمام سطح شهر دایر کنیم و از ارائه نظرهای سیاسی به دور باشیم.

https://hoorkhabar.ir/54686کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.