ساخت مجتمع تفریحی و سرگرمی در مسیر راهیان نور سوسنگرد

فرماندار حمیدیه از ایجاد مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی در محور سوسنگرد به اهواز و در مسیر عبور راهیان نور خبر داد.

جواد دغلاوی با بیان این که این پروژه در مراحل تعیین پیمانکار قرار دارد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود، اظهار کرد: این مجتمع بزرگ تفریحی و سرگرمی شامل بازارچه، شهربازی، امکانات قایق سواری در کانال‌های آب مسیر حمیدیه، رستوران‌های بین‌راهی و استراحت‌گاه خواهد بود و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

وی به دیگر طرح‌های عمرانی در دست اقدام شهرستان حمیدیه اشاره کرد و گفت: طرح بهسازی روستاهای حمیدیه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث استخر سرپوشیده ورزشی و تفریحی و احداث ۳ باب سالن فوتسال از طرح‌های در دست اقدام در حمیدیه است که از این پروژه‌ها، ۲ باب سالن فوتسال آماده بهره‌برداری هستند .

فرماندار حمیدیه افزود: پروژه ساخت بازارچه میوه و تربار حمیدیه نیز با یک هکتار مساحت و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است که به زودی تحویل می‌شود. این بازارچه دارای ۱۸۰ غرفه است که در گام نخست برای ۱۸۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌کند.

دغلاوی به لزوم استقرار دفتر نمایندگی ادارات کل استان خوزستان در شهرستان تازه تاسیس حمیدیه برای پیشرفت کارها تاکید کرد و گفت: ۶ هکتار زمین برای احداث ساختمان فرمانداری و سایر ادارات درحمیدیه پیش‌بینی شده و زمین‌ها آماده احداث ساختمان هستند .

وی همچنین از احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور حمیدیه در زمینی به مساحت ۵ هکتار خبر داد و افزود: کلنگ احداث این ساختمان با هماهنگی این دانشگاه در ۱۶ آذرماه امسال به مناسبت روز دانشجو به زمین زده می‌شود.

فرماندار حمیدیه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور شهرستان حمیدیه هم اکنون با ۲۸۰ دانشجو در یک باب مدرسه دایر است که با احداث ساختمان جدید این دانشگاه، شاهد رشد کیفی و کمی آموزشی در این شهرستان خواهیم بود.

https://hoorkhabar.ir/444436کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.