نیروی انتظامی از ناهیان از منکر حمایت می کند/ از شبکه های اجتماعی تلفن همراه استفاده ناصحیح می شود

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اظهار داشت:در گذشته از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کرده ایم در آینده هم این کار را انجام خواهیم داد تکلیف شرعی همه مردم است که وظیفه خود یعنی نهی از منکر را انجام دهند.

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با حمایت از ناهیان از منکر اظهار داشت:وظیفه ذاتی نیروی انتظامی نهی از منکر است ما مدافع قانون هستیم و قانون به ما حکم می کند که از ناهیان از منکر حمایت کنیم.

وی ادامه داد:در گذشته از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کرده ایم در آینده هم این کار را انجام خواهیم داد تکلیف شرعی همه مردم است که وظیفه خود یعنی نهی از منکر را انجام دهند.

سردار محمدرضا اسحاقی در خصوص شبکه های اجتماعی تلفن همراه گفت:شبکه های اجتماعی و فن آوری های جدید هم جنبه مثبت دارند و هم دارای جنبه های منفی می باشند ولی متاسفانه چون امکان استفاده صحیح و فرهنگ استفاده در کشور تبیین نشده است ما شاهد استفاده ناصحیح از این شبکه ها هستیم.

وی ادامه داد:گاهی شاهد استفاده مجرمانه از شبکه های اجتماعی تلفن همراه هستیم و مصادیقی داریم که از این ظرفیت برای ارتکاب جرم و کارهای خلاف استفاده کرده اند ما هم با آنها برخورد کرده ایم و در صورت داشتن شاکی آنها را شناسایی و دستگیر کرده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در خصوص خفت گیری و سارقین قمه کش گفت:برخورد با قمه کشان موتور سوار به صورت یک موضوع ثابت و جاری در دستور کار است و دائما با آنها برخورد می شود.

وی افزود:برای حل این معضل قرارگاه مبارزه با سارقین تشکیل شده است که شدت و سرعت عمل خوبی دارد و با هماهنگی دستگاه قضا روند خوبی داشته است به نحوی که از فروردین امسال سیر این سرقت ها در استان نزولی بوده است در خصوص خفت گیری و قمه کشی ها حساسیت ویژه ای دستگاه انتظامی استان دارد و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/442104کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.