تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم/با حفظ خطوط قرمز مذاکر‌ات را ادامه می‌دهیم/جای نگرانی نیست

رئیس سازمان انرژی اتمی ‌گفت: ‌کشورهای غربی جز تعامل با ایران راه دیگری ندارند و مطمئن باشید همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.

 علی‌اکبر صالحی بعد از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان بناب در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان با اشاره به دغدغه بعضی‌ها در خصوص مسائل هسته‌ای کشور اظهار کرد: مملکت ما مملکت آزادی و تضارب آراست و فضای نقد و انتقاد به صورت گسترده رایج است اما موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت مقام معظم رهبری است و ما امین شما مردم در انرژی اتمی هستیم و براساس حفظ منافع ملی کشور عمل می‌کنیم و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم گفت: مطمئن باشید همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی ‌با تأکید بر اینکه کشورهای غربی جز تعامل با ایران راه دیگری ندارند، گفت: ما از این گردنه‌ها با وجود آنها خطرناک‌ترین گردنه‌ها با درایت مقام معظم رهبری و کوشش مسئولان و حمایت مردم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

صالحی پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: انسان زمانی انسان کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: امام راحل ما حیات طیبه ما بودند و ملت ایران با ارشادات امام بزرگوار به دنبال استقلال خود رفتند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ‌در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجع و علمای ما ستون‌هایی هستند که توانسته‌اند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.

https://hoorkhabar.ir/33976کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.