برگزاری مراسم عقد جوانان متقاضی کشور در یادمان مشهد شهدای شلمچه

فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری مراسم عقد جوانان متقاضی از سراسر کشور در محل یادمان شلمچه امشب بعد از تحویل سال خبر داد.

سرهنگ عادل فرهانیان خرمشهر اظهار داشت: طبق اطلاع‌رسانی سراسری صورت گرفته و ثبت درخواست‌های ارسال شده به سامانه پیام کوتاه جهت برگزاری مراسم عقد در مکان مقدس یادمان شلمچه قرار است مراسم عقدی در تاریخ ۲۹ اسفند همزمان با پایان مراسم اختتامیه جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور درشب تحویل سال و در محل یادمان شلمچه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بیست و نهم اسفند مراسم بزرگی در محل یادمان از ساعت ۱۹ اجرا می‌شود که در این مراسم برای جوانان متقاضی ازدواج که طی روزهای گذشته از سراسر ایران آمادگی خود را برای حضور در چنین شبی در این مکان مقدس اعلام کردند مراسم عقدی با الگو گرفتن از زندگی شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خرمشهر به چیدن سفره عقدی متفاوت در محل یادمان خبر داد و گفت: این جوانان ازسرارکشور به خرمشهر می‌آیند و بر سر سفره عقدی متفاوت در محل یادمان شلمچه می‌نشینند و در جوار شهدا زندگی مشترک خود را با استعانت از امام و شهدا آغاز می‌کنند.

فرهانیان در پایان به ایام شهادت فاطمه زهرا (س) اشاره و تاکید کرد: این مراسم با توجه به تقارن با ایام فاطمیه و تقدس محل برگزاری به پیروی از شیوه حضرت علی و فاطمه زهرا کاملاً علوی و فاطمی برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/2571کپی شد!
197
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.