کیانی‌زاده: در بخش مدیریت ورزش باید تجدید نظر کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: موفقیت در سال آینده نیاز به جان تازه دارد و باید تفکرات را هم تغییر دهیم و در بخش مدیریتی نیز تجدید نظر کنیم.

فرامرز کیانی‌زاده در نشست خود با روسای هیات‌های ورزشی استان که روز گذشته، ۲۶ اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات روسای هیات‌ها و تبریک سال نو، خطاب به آن‌ها گفت: فعالیت همه شما بود که عملکرد ما را در سال ۹۲ تشکیل داد. البته به دلیل بی‌پولی مشکلاتی بود که باعث شد فعالیت‌ها نسبت به سال ۹۱ و حتی ۹۰ کمتر باشد. باز هم با توجه به جایگاه استان در سطح کشور، امیدوارم سال ۹۲ هم بتوانیم جزو برترین‌های کشور قرار بگیریم.

 

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که در کارهای‌مان تغییراتی ایجاد کنیم و با جان گرفتن شما، ورزش را قوی کنیم و برنامه‌ریزی‌ها به صورتی باشد که در سال ۹۳ نتیجه بگیریم. موفقیت در سال آینده نیاز به جان تازه دارد. باید تفکرات را هم تغییر دهیم و در بخش مدیریتی نیز تجدید نظر کنیم تا بتوانیم درنهایت سال ۹۳ را بسیار بهتر از سال ۹۲ به پایان برسانیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تبریک موفقیت تیم‌ملی کشتی آزاد در جام جهانی، گفت: روز ملی شدن نفت را هم تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امسال افتخارآفرینی کند و افتخاری دیگر به افتخارات خوزستان اضافه کند.

 

وی درباره تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: فولاد نتایج خوبی به دست آورده است. در دو سه ماه گذشته یکی از دغدغه‌های من ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز بود. درست است که این ورزشگاه دو سال پیش افتتاح شد که در آن سال گرشاسبی دوندگی‌هایی انجام داد ولی واقعیت این است که نیاز به دو سه میلیارد تومان پول بود که طی دو ماه گذشته بخش اعظمی این مشکل برطرف شد که جا دارد در این زمینه از مقتدایی، استاندار خوزستان هم تشکر کنم.

 

کیانی‌زاده افزود: برای آماده‌سازی این استادیوم، کارهای بسیاری باقی مانده بود. به هر حال بحث آبروی کشور مطرح بود و این موضوع بازتاب بین‌المللی هم داشت. به هر حال توانستیم با کمک مقتدایی این ورزشگاه را آماده کنیم.

 

وی در ادامه گفت: از روسای هیات‌ها می‌خواهم به آمار توجه کنند، چرا که در نهایت این آمار است که عملکرد ما را تعیین می‌کند. وزارت ورزش و جوانان هم به آیتم‌هایی امتیاز می‌دهد که مستندات آن باشد، این بخش را جدی بگیرید، چرا که متاسفانه خیلی از هیات‌ها آمارشان را کامل نداده‌اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که برخی از روسای هیات‌ها به ماده ۸۸ بی‌توجهی کرده‌اند، عنوان کرد: هیات‌های شهرستانی به ۸۰ درصد از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده‌اند ولی ۹۰ درصد هیات‌های استانی در این بخش ضعیف بوده‌اند که این موضوع یکسری مشکلات هم به وجود آورده است. ما کمیسیون ماده ۸۸ را هم داریم که از این به بعد دو سه ماهی یک بار آن را تشکیل می‌دهیم.

 

وی با اشاره به لزوم میزبانی مسابقات مختلف در خوزستان، خطاب به روسای هیات‌ها خاطرنشان‌کرد: تا آن‌جا که در توان‌تان است میزبانی مسابقات را داشته باشید. دو سه شهر تقبل کرده‌اند که بیشتر هزینه‌ها و امکانات این میزبانی‌ها را پرداخت کنند که یکی از این شهرستان‌هایی که اعلام آمادگی کرده، ماهشهر است و به نظرم این میزبانی‌ها در آبادان هم می‌تواند باشد و سایر شهرستان‌ها نیز باید برای این بخش برنامه‌ریزی کنند، چرا که می‌دانید که این میزبانی‌ها می‌تواند مزایای خوبی داشته باشد.

 

کیانی‌زاده بیان کرد: به وزارت ورزش پیشنهاد می‌دهیم که در قبال حفظ و نگهداری اماکن، قهرمان‌پروری و توسعه ورزش، اماکن ورزشی را به صورت رایگان در اختیار هیات‌های ورزشی قرار دهیم، البته باید دید که وزارت ورزش و جوانان این پیشنهاد را می‌پذیرد یا خیر.

 

وی گفت: قطعا در حد توان‌مان در سال ۹۳ تلاش می‌کنیم تا به یکسری منابع مالی دست پیدا کنیم تا کمک بیشتری به هیات‌ها شود و مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنم. از شما نیز می‌خواهم با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و همچنین توانایی‌هایی که شما دارید و با استفاده از ارتباطات‌تان به منابع مالی دست پیدا کنید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان اظهار کرد: من به شورای ورزش استان و استاندار امیدوار هستم، شما هم به آن امیدوار باشید. امیدوارم در این شورا بتوانیم مشکلات‌مان را مرتفع کنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/2410کپی شد!
126
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.