تذکر نماینده اهواز به وزیر نفت

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: وزیر نفت مانع استخدام تعداد زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شده و من از ایشان سوال می‌کنم آیا می‌دانند بدبختی و مشکل معیشتی چیست که فکر نمی‌کنم بدانند چون مشکلی ندارند.

 

 شکرخدا موسوی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای نفت و کشور نسبت به عدم توجه به آزمون استخدامی در وزارتخانه‌های متبوعشان و آن چه سردرگمی تعداد زیادی از مردم و شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها خواند انتقاد کرد و گفت: لازم است هر چه سریعتر این مشکل مرتفع گردد.

وی در تذکر دیگری به وزیر نیرو خواستار توجه به آب شرب کارون و اهواز شد و تصریح‌کرد: آب شرب منطقه کارون و اهواز و بسیاری از نقاط مختلف استان خوزستان وضعیت اسف‌باری دارد و این در حالی است که وزیر نیرو با بی‌تدبیری مدیری غیربومی را برای آبفای استان استخدام کرده است که قطعا از بسیاری از مشکلات این حوزه در استان آگاه نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکر پایانی خود از هیات رییسه مجلس خواست تا وضع اشتغال کشور را مورد توجه قرار دهد چرا که امیدی به دولت برای حل این مشکل نیست و دولت همواره تاکید دارد که نیروی مازاد نیز دارد.

https://hoorkhabar.ir/96521کپی شد!
166
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.