برگزاری جشنواره فرهنگی اوقات فراغت در خرمشهر

دبیر ستاد اوقات فراغت خرمشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی اوقات فراغت در شهرستان خبر داد.

مهدی رفیعی دهکردی در حاشیه جلسه ستاد اوقات فراغت خرمشهر اظهار کرد: در نظر داریم یک جشنواره فرهنگی هنری برگزار کنیم که تمام شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت کارهای خود را ارائه دهند، لذا از همه می‌خواهیم که برنامه‌های برگزار شده خروجی داشته باشند.

وی بر لزوم توجه به پتانسیل‌های منطقه تاکید کرد و افزود: باید با این نگاه که مشکلات ما را متوقف نمی‌کنند از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.

دبیر ستاد اوقات فراغت خرمشهر با اشاره به اینکه نگاهمان به برنامه‌ها باید ملی باشد و سعی کنید دامنه نگاهتان را وسیع کنید بیان کرد: منطقه آزاد اروند آمادگی خود را اعلام می‌کند که جشنواره‌هایی همچون جشنواره قصه‌گویی که به یک مناسبت ملی برگزار می‌شود را به صورت ملی برگزار کند.

رفیعی دهکردی با بیان این مطلب که سازمان منطقه آزاد اروند از هیچ تلاشی برای پشتیبانی از ستاد مضایقه نخواهد کرد، اظهار داشت: از همه اعضا و روسای ادارات می‌خواهیم با ارائه برنامه روشن و اطلاع رسانی جامع و همه‌گیر بپردازند.

وی در ادامه به معرفی کمیته‌ها و ارگان‌های مسئول ستاد اوقات فراغت پرداخت و افزود: در این ستاد ۹ کمیته وجود دارد که قلب کار هستند.

دبیر ستاد اوقات فراغت خرمشهر تصریح کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته هنری به مسئولیت اداره ارشاد، ارزیابی با مسئولیت فرمانداری، کارآفرینی با مسئولیت فنی و حرفه‌ای، تربیت بدنی به مسئولیت اداره ورزش و جوانان، روابط عمومی با مسئولیت شهرداری، پشتیبانی با مسئولیت فرمانداری، اردویی و گردشگری به مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگی به مسئولیت ناحیه سپاه خرمشهر و کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه پیام نور خرمشهر هستند.

وی بر پیشروی بر مدار برنامه تاکید کرد و ادامه داد: باید با برنامه جلو برویم تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم.

رفیعی دهکردی با تاکید بر این نکته که خرمشهر پتانسیل و امکانات بسیاری دارد که باید با همدلی و برنامه محوری از این ظرفیت‌ها استفاده کرد، افزود: اگر تنها به ذکر کمبودها و مشکلات پرداخته شود و راه حل ارائه نشود در واقع نوعی آبیاری به مشکل محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه از پتانسیل‌های موجود خوب استفاده نمی‌شود لذا خواهشی که از روسای کمیته‌ها دارم این است که با این نگاه که مشکلات ما را متوقف نخواهند کرد برنامه ریزی کنند.

https://hoorkhabar.ir/94796کپی شد!
80
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.