۱۲ فروردین ۵۸، روشنایی امید در دل مستضعفان جهان درخشید

سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک روز بزرگ و سرنوشت ساز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اعلام کرد: روشنایی امید در این روز در دل مستضعفان جهان ایجاد شد.

هورخبر –  در متن اطلاعیه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و مجاهدت های مردم شریف ایران در بهمن ۵۷، در روز دوازدهم فروردین کامل شد و مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در نخستین انتخابات آزاد تاریخ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور انتخاب کردند.

ملت غیور و همیشه در صحنه ایران در ۱۲ فروردین ۵۸ با رأی ۹۸/۲ درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲ هزارو ۵۰۰ سال، نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد.

۱۲ فروردین روزی است که اسلام حیات دوباره یافت و ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت شد ضمن اینکه بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید و بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعدۀخداوند تبارک وتعالی متجلی گشت.

ملت مسلمان ایران با فریاد رسا و بلند آری نظام اسلامی را تثبیت و سال‌ها مبارزه، جهاد و ایثار، خون پاک هزاران شهید لاله گون به ثمر نشست و اراده‌های راسخ و عزم ملی عموم قاطبه مردم در تأیید انقلاب اسلامی و تثبیت حکومت اسلامی تجسم عینی گرفت.

اولین نظام مردم سالار دینی در ۱۲ فروردین ۵۸ در جهان متولد شد و رویش آیه‌های سبز انقلاب اسلامی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اولین ثمره نهال نوپای نظام اسلامی گشت.

سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امیر المومنین علی(ع ) و گرامی داشت لیالی قدر، این روز تاریخی را به عموم مردم غیور ایران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی، در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جهت پیشبرد اهداف نظام و تداومِ اقتدار و اعتلای نام و جایگاه ایران تبریک گفت.

۱۲ فروردین سال ۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رای ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

https://hoorkhabar.ir/716046کپی شد!
3863