افزایش نرخ جریمه‌ها بر اساس نوع تخلف متفاوت است

رئیس پلیس راهور گفت: نگاه پلیس و دستگاه‌های متولی در این زمینه، نگاه بازدارندگی است و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ در هر ماه پلیس گزارش دهد که میزان تخلفات و تصادفات کاهش یافته است.

هورخبر –  سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور بیان با بیان اینکه افزایش نرخ جریمه‌ها بر اساس نوع تخلف متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: برخی جریمه ها که خطر وقوع حوادث در آن بیشتر است ۴ تا ۵ درصد افزایش یافته است.

این مقامم مسئول با بیان اینکه هنوز جدول جدید جرایم مصوب دولت هنوز به پلیس ابلاغ نشده است، گفت: جریمه سرعت غیرمجاز حدود بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود و یا برای تخلفات مهمی چون رانندگی در حالت مستی یا مصرف مواد روانگردان مخدر که در همه دنیا شدیدترین مجازات را در پی دارد، حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جریمه پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: نگاه پلیس و دستگاه‌های متولی در این زمینه، نگاه بازدارندگی است و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ در هر ماه پلیس گزارش دهد که میزان تخلفات و تصادفات کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه این مصوبه به محض ابلاغ از سوی دولت، اجرایی خواهد شد، پیش بینی کرد که مراحل اداری آن بین ۱۰ تا ۱۵ روز آینده طی شود.

https://hoorkhabar.ir/716010کپی شد!
3976