عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:

جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است و باعث خودکفایی اقتصادی می شود

این مقام مسئول گفت: مشارکت مردم در موضوع جهش تولید، نتایج خوبی از جمله خودکفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت. تحقق جهش تولید مستلزم فعالیت جهادی و مشارکت مردمی است.

هورخبر –  امید فراز عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با اشاره به نامگذاری هوشمندانه امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: مشارکت مردم در موضوع جهش تولید، نتایج خوبی از جمله خودکفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت. تحقق جهش تولید مستلزم فعالیت جهادی و مشارکت مردمی است.

این مقام مسئول افزود: تجربه نشان داده است که هر جا مردم در میدان حاضر بودند، نتایج خوب آن را برای کشور دیده ایم. اقتصاد مردمی منجر به جهش تولید می شود. جهش تولید نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است. موضوع جهش تولید برگرفته از اهمیت اقتصاد مردم، معیشت، ایجاد درآمد و خودکفایی است و تحقق جهش تولید بعنوان شعار سال در حوزه‌های مختلف تولید ضروری است.

وی با بیان اینکه استان خوزستان در حوزه تولید دارای جایگاه ویژه ای است و از تنوع و گستردگی در این حوزه برخوردار است تاکید کرد: طبیعتا با مشارکت مردم در امر تولید، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد استان خواهد افتاد که حاصل آن جهش تولید است.

فراز با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی باعث اشتغالزایی و رفاه عمومی در جامعه می شود گفت: در این خصوص مردم نیز باید با حمایت از تولیدات ملی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همت مردم شاهد جهش در تولید و کامیابی برای مردم ایران باشیم.

https://hoorkhabar.ir/715920کپی شد!
2581