افزایش آرای این نمایندگان در انتخابات مجلس دوازدهم نشان از رضایت مردم است/ خوزستان صدر جدول

بررسی آرای کسب شده در انتخابات مجلس دوازدهم نشان می دهد، برخی نمایندگان ۳ استان خوزستان، خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد، افزایش رأی داشته اند.

هورخبر – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ با مشارکت ۴۱ درصدی برگزار شد. نتایج آراء نشان داد که از میان نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی ۱۰۳ نماینده ابقا شدند.

بررسی آرای کسب شده در این انتخابات نشان می دهد، برخی نمایندگان ۳ استان خوزستان، خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد، افزایش رأی داشته اند.

با اتفاقی جالب که در خوزستان رقم خورده است، ۴ نماینده این استان به نام های جلیل مختار از حوزه انتخابیه آبادان؛ مجتبی یوسفی از اهواز؛ محمدطلا مظلومی از بهبهان و محمد کعب عمیر از حوزه انتخابیه شوش و کرخه، با آرایی بالاتر از انتخابات مجلس یازدهم راهی مجلس دوازدهم شده اند که این نشان از رضایت مردمی طی چهارسال گذشته از عملکرد آنها است.

در دو حوزه انتخابیه قائنات و نهبندان در خراسان جنوبی رأی هر دو کاندیدای ابقا شده به نام های سلمان اسحاقی و مصطفی نخعی افزایشی بوده است.

در استان کهکیلویه و بویر احمد نیز علاوه بر غلامرضا تاجگردون از حوزه انتخابیه گچساران، که با افزایش رأی به مجلس بازگشته، سید محمد موحد از حوزه انتخابیه کهکیلویه و بهمنی نیز آرای بالایی را نسبت به دوره یازدهم کسب کرده اند.

https://hoorkhabar.ir/715879کپی شد!
6289
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.