رئیس کل دادگستری خوزستان:

نظارت میدانی بر کالا‌های اساسی از طریق گشت‌های ویژه ماه رمضان

این مقام مسئول گفت: دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان همکاری‌های لازم را در اجرای بهتر این طرح با تعزیرات استان خواهند داشت.

هورخبر –  علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار با مدیرکل اداره تعزیرات استان خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: نظارت بر بازار، تامین و توزیع مناسب کالا‌های اساسی و قیمت‌ها، تکالیفی است که باید از سوی همه دستگاه‌های متولی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای «طرح ویژه نظارت و حضور میدانی بازرسین در روز‌های پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان»، افزود: اجرای گشت‌های مشترک دستگاه‌های مسئول با اداره تعزیرات و نظارت این اداره بر بازار، می‌تواند در پیشگیری از کمبود کالا‌های اساسی نقش قابل توجهی داشته باشد و در پیشگیری از تخلفات در حوزه بازار و توزیع کالا‌های اساسی موثر است.

این مقام مسئول گفت: افزایش گشت‌های مشترک همچنین موجب بازدارندگی و برخورد با گرانفروشی و احتکار در بازار کالا‌های مصرفی خواهد شد که باتوجه به حلول ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال ضروری است.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: دادستان سراسر استان نیز در اجرای طرح‌های عملیاتی و میدانی همراهی و همکاری لازم را با تعزیرات استان خواهند داشت.

در ابتدای این جلسه مهدی طیبی مدیر کل تعزیرات استان نیز به بیان عملکرد، آمار و پرونده‌های صنفی و غیرصنفی و همچنین دیدگاه‌ها و راهکار‌های پیشنهادی خود در خصوص موضوع جلسه پرداخت و از اجرای گشت‌های مشترک این اداره و تشدید نظارت و بازرسی بر بازار توزیع کالا‌های اساسی خبر داد.

https://hoorkhabar.ir/715861کپی شد!
965