امام جمعه موقت اهواز:

اهتمام رییس جمهور برای رفع مشکلات خوزستان جدی است

این مقام مسئول با اشاره به انجام هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان گفت: این سفر نشان می‌دهد اهتمام آیت الله رئیسی برای رسیدگی به امورات و رفع مشکلات خوزستان جدی است.

هورخبر –  حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ امام جمعه موقت اهواز در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه اهواز با تاکید بر خطیر بودن وظایف مسئولان اظهار داشت: رئیس جمهور تا کنون هشت بار به استان سفر کرده و همواره رسیدگی به مطالبات معیشتی و رفع مشکلات حوزه اشتغال و اقتصاد از اولویت های این سفرها بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رییس دولت شخصا پای کار مردم است ادامه داد: از مسئولان انتظار می رود همچون رییس جمهور، رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم استان را مورد توجه ویژه قرار دهند.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات و حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند؛ این مردم بودند که غیرتمندانه و با بصیرت در انتخابات حضور یافتند تا مشک دیگری بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان ملت ایران زده شود.

اخوان صباغ با بیان اینکه حضور مردم در راستای تقویت تمدن اسلامی و حضوری مجاهدانه در این انتخابات اتفاق افتاد بیان کرد: دشمن در این مسیر می کوشید که مردم را ناامید کند اما حضور مردم در انتخابات به بهترین شکل ثبت شد.

وی تاکیدکرد: باید مواظب باشیم بعضی افراد شیرینی انتخابات را بر مردم تلخ نکنند که این موضوع نیز از جمله تذکرات رهبری به منتخبین انتخابات و مسئولین است؛ به‌طوری که از این مجاهدت مردم در مقابل دشمن مراقبت و باید تقوای سیاسی را نیز رعایت کنیم.

اخوان صباغ افزود: تقوای سیاسی یعنی اینکه مراقبت کنیم در مسیر دشمن حرکت نکنیم و اگر مشکلاتی وجود دارد از مسیر و مجاری قانونی آن عمل کنیم.

وی همچنین خطاب به منتخبین مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: دو موضوع حق مردم و حق ولایت بر گردن نماینده مجلس و نماینده خبرگان رهبری است لذا هر رای و نظری که می دهید باید این دو حق را در نظر بگیرید.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان گفت: اتفاق بزرگی در استان رقم خورد و از دست اندکاران این رویداد تشکر می کنیم.

https://hoorkhabar.ir/715839کپی شد!
2648