بیانیه حزب الله مرکزی شهرستان مسجدسلیمان در خصوص انتخابات

حزب الله مرکزی مسجدسلیمان در خصوص انتخابات گذشته بیانیه صادر کرده است.

هورخبر –  بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شهید پرور ایران سربلند و استان رزخیز خوزستان. همشهریان مظلوم و در عین حال ولایت مدار مسجدسلیمان

به شکرانه حماسه ۱۱ اسفند و رخداد این مشارکت قابل تحسین همگی شاکر درگاه الهی هستیم. ملت شهیدداده ایران اسلامی(خصوصا شما همشهریان عزیز) با همت و هوشیاری خود و حضور آگاهانه به پای صندوقهای رای یکبار دیگر حماسه ای را رقم زدند که بدون شک دشنمان نظام و انقلاب را نا امید تر از گذشته نمودند. چراکه دشمنان و بدخواهان نظام برای اینکه بتوانند مقاصد شوم خود را عملی و اجرایی کنند احتیاج به این مهم دارند که مردم را از صحنه عمل و سیاسیت و فرآیندهایی هم چون انتخابات خارج کنند و آنان را نسبت به مسائل و امور حساس کشور و دلسرد و ناامید نمایند. و به همین جهت در طول یک سال گذشته تا روز انتخابات با تمام یال و کوپال پوشالی خود به میدان آمدند و سعی داشتند با راه اندازی جنگ روانی و تبلیغات منفی و با پررنگ کردن بیش از حد مشکلات جاری[اگر چه هرگز قصد این را نداشته و نداریم که عنوان کنیم همه چیز خوب است،بله نگرانی هست،بیکاری هست…] مردم را تحت تاثیر قرار دهند تا بلکه ملت به انتخابات نه بگویند و با صندوق های آرا قهر کنند، اما در نهایت این ملت شهیده داده و وطن پرست بجای نه به انتخابات به شبکه های اینترنشنال، شبکه بهایی منوتو، رادیو فردا و صدای امریکا و خودفروخته هایی همچون مسیح علی نژاد ها… و برخی نادانهای داخلی که یا روزه سکوت گرفته بودند و یا زیر میزی کد به تحریم انتخابات می دادند نه بزرگی گفتند و با هوشیاری و بصیرت خود بار دیگر به ندای رهبر فرزانه خود امام خامنه ای لبیک گفته و با سر انگشتان خود مشت محکومی بردهان یاوه گویان و بدخواهان این نظام زدند. و زیر خط آتشبار سنگین جنگ روانی دشنمان برای بی تفاوت کردن مردم، مثل شهدای خود جانانه ایستادند و کم نیاوردند و یک حماسه قابل تقدیری را رقم زدند.

حتما دیدید و یا شنیدید آن شیرزن ۱۰۳ ساله تا آن دلیرمرد ۹۸ ساله تا اکثر رای اولی و یا چندین عروس و داماد و یا صدها جانباز قطع نخاع و یا بی دست و پا و نابینا با چه شور و شوقی و تعهدی خود را به پای صندوق های آرا رساندند، تا اتحاد ملی و تعهد به راه امام و شهدای عزیزمان را برای بار دیگر به تصویر بکشند لذا از همه همشهریان گرامی و با بصیرت، ازهمه گروه ها و احزاب سیاسی، از همه طوایف غیور حاضر در منطقه از همه کنش گران سیاسی و اجتماعی، همه ی تلاشگران عرصه خبرنگاری، همه آحاد مردم که درخلق این حماسه تلاش کردن و همه ی مجریان و ناظران و متولیان نظم و امنیت و بخصوص از همه کاندیدا و داوطلبان گرامی که در این میدان رقابت شرکت کردند چه کسانی رای آوردند و چه عزیزانی که رای نیاوردند صمیمانه سپاسگزاریم.

بدون شک همه باهم دست در دست هم نهادیم تا توانستیم همه تلاشهای خباثت آلود دشمنان را خنثی و بی اثر بنمائیم. همه ملت ایران به فرمانده ای رهبر معظم انقلاب پیروز این میدان بوده ایم ولو آن عزیزان و شایستگانی که رای نیاوردند پیروز میدان واقعی این بوده و هستند. امید است همه راه یافتگان به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با کمک و توفیق الهی و توجهات حضرت مهدی”عج” در تحقق همه شعارهایی خود و حتی رقبا دادند اهتمام ویژه ای بورزند.

حزب الله مرکزی شهرستان مسجدسلیمان – استان خوزستان
اسفند ۱۴۰۲

https://hoorkhabar.ir/715795کپی شد!
5035