دعوت مجمع جهادگران استان خوزستان جهت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند۱۴۰۲

مهدی کعب مسئول مجمع جهادگران خوزستان گفت:‌ حضور در انتخابات به معنای تقویت نظام برخاسته از خون هزاران شهید و به معنای تعاون بر تقوا و بِرّ است.

هورخبر – همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارندمردم را به انتخابات دعوت کنند. (رهبرانقلاب ۱۴۰۲/۱۰/۰۲)

مهدی کعب مسئول مجمع جهادگران خوزستان به عنوان نماینده بیش از ۲هزار گروه و هسته جهادی خوزستان با دعوت از عموم جهادگران برای حضور پرشور در انتخابات،‌ گفت:‌ حضور در انتخابات به معنای تقویت نظام برخاسته از خون هزاران شهید و به معنای تعاون بر تقوا و بِرّ است.

آحاد ملت متعهد، انقلابی و ولایت‌پذیر استان خوزستان با توجه ویژه به شهدا و راه شهدا و در رأس با فرمان‌پذیری از بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «باید در انتخابات همه شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. آن کسانی که دنبال این هستند که مشکلات را برطرف کنند، ترمیم کنند، بایستی به انتخابات رو کنند، راه درست انتخاب است»، بار دیگر و با حضور پرشور در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند کوبید.

مجمع جهادگران خوزستان به عنوان نماینده بیش از۲ هزار گروه و هسته جهادی درخوزستان با دعوت از عموم جهادگران خدوم و بزرگوار و عامه مردم عزیز استان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند، اعلام می‌دارم که مسئله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد.

مسئله دوم اینکه دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی‌دارند و این نظام جمهوری اسلامی است که نظام‌های انتصابی قدرت‌ها را نسخ کرده و انتخاب مردم را در مدیریت کشور دارای نقش کرده است.

https://hoorkhabar.ir/715767کپی شد!
3964