آیت الله فرحانی همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند فراخواند

در آستانه برگزاری انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه علمیه امیرالمؤمنین قم با صدور بیانیه ای همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات فراخواند.

هورخبر –  در آستانه برگزاری انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه علمیه امیرالمؤمنین قم با صدور بیانیه ای همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات فراخواند. متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسم اللّه الرَّحمن الرَّحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ  إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا»

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته در مقام عمل نشان داد که شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، یک شأن تبلیغاتی، نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضورشان در انتخابات‌، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند و علاوه بر آن، مصداق تکلیف مؤمنان در تعاون بر اقامۀ حقّ و برّ و تقوا، از اعمال صالحی است که مهلت اعاده و قضا ندارد.

باید به این مهم توجه شود که اگرچه مطالبه‌ از مسئولان به خصوص نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی بر جای خود باقی است لکن از آنجا که دشمنان اسلام و ایران، به تضعیف توان و همبستگی داخلی و تضعیف اقتدار خارجی کشور طمع بسته‌اند، این مشارکت پرشور در انتخابات است که خیال خام بدخواهان این مرز و بوم را نقش بر آب کرده و کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه را در برابر آسیب‌ها و هجمه‌ها علیه اسلام و ایران، بیمه خواهد کرد.

این هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آنهاست و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

اینجانب از آحاد مردم عزیز ایران برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه ای بی نظیر در گام دوم انقلاب دعوت نموده و از درگاه خداوند متعال عزّت ملت ایران، مصونیت از گزند دشمنی‌ها و انحرافات و طول عمر باعزت به رهبر حکیم، عزیز و فرزانه مان را مسئلت می نمایم.والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

عبدالکریم فرحانی
۹ اسفند ۱۴۰۲

https://hoorkhabar.ir/715765کپی شد!
6366
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.