همکاری لوله‌سازی اهواز در ساخت لوله‌های خط انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور

شرکت لوله سازی اهواز و شرکت تامین آب صنایع و معادن(ایمواسکو) در آخرین روز از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آب و فاضلاب تهران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

هورخبر –  با امضای این تفاهم نامه، شرکت لوله سازی اهواز، در ساخت و پوشش لوله‌های فولادی اسپیرال طرح ملی نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور با شرکت تامین آب صنایع و معادن(ایمواسکو) همکاری خواهد کرد.

این تفاهم نامه به امضای «هوشنگ احمدی» مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و «محمدحسن اسدی» مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن(ایمواسکو) رسید.

احمدی، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در آیین امضای این تفاهم نامه با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همکاری بین دوشرکت گفت: این همکاری و هم افزایی با شرکت‌های توانمندی، چون شرکت تامین آب صنایع و معادن(ایمواسکو) می‌تواند زمینه ساز پویایی و توسعه در کشور شود و پیامد‌های مثبت بسیار خوبی به دنبال داشته باشد.

گفتنی است، طرح انتقال آب از دریای عمان برای تامین بخشی از کسری آب شرق کشور طراحی شده و قرار است آب انتقالی به استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی در بخش صنعت و در سیستان و بلوچستان برای تامین مصارف آب آشامیدنی نیز مصرف شود. طبق برنامه زمان‌بندی شده، قرار است این طرح با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد یورو، تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

https://hoorkhabar.ir/715746کپی شد!
21