دعوت مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیائیم با حضور گسترده و معنادار خود، پیام صلح و دوستی ملت ایران را به جهانیان ارسال داریم و نشان دهیم که استان خوزستان همواره پیشتاز در دفاع از ارزش‌های انقلابی و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امید است با همت و همراهی شما عزیزان، یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته، باشکوه و دل‌انگیز برگزار شود.

هورخبر – مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قهرمان استان خوزستان،

با سلام و احترام؛

همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اینجانب به نمایندگی از خانه مطبوعات استان خوزستان، شما بزرگواران را به شرکت در راهپیمایی باشکوه این روز دعوت می‌نمایم.

مشارکت شما در این حماسه ملی، نمادی از همدلی، وحدت و ایستادگی ملت ایران در برابر چالش‌ها و مقاومت در مسیر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. این روز بزرگ، فرصتی است تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگرانی که جان خود را در طریق حفظ استقلال و آزادی کشور فدا کردند، گرامی بداریم و با حضور پرشور خود، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید بیعت نمائیم.

این روز عظیم، نمایشی از اقتدار و همبستگی ملی ما در برابر نگاه‌های طمع‌ورزانه دشمنان است. بیائیم با حضور گسترده و معنادار خود، پیام صلح و دوستی ملت ایران را به جهانیان ارسال داریم و نشان دهیم که استان خوزستان همواره پیشتاز در دفاع از ارزش‌های انقلابی و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امید است با همت و همراهی شما عزیزان، یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته، باشکوه و دل‌انگیز برگزار شود.

با احترام فراوان علی بهمن مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان

https://hoorkhabar.ir/715625کپی شد!
3916

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.