اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات خوزستان معرفی شدند

اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات خوزستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان معرفی شدند.

هورخبر – مهرانگیز بحیرایی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه معرفی اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات خوزستان اظهار داشت: طبق ماده ۳۶ قانون مطبوعات هر ۲ سال یکبار اعضای هیات منصفه در تهران به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد و در استان‌ها به دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد انتخاب می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: طبق این اساسنامه، رییس دادگستری، رییس شورای شهر مرکز استان، رییس سازمان تبلیغات و امام جمعه استان اعضای هیات منصفه را انتخاب می‌کنند که این افراد در تهران ۲۱ نفر و در مراکز استان‌ها ۱۴ نفر است.

وی ادامه داد: اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات از بین گروه‌های مختلف روحانیون، کشاورزان، اساتید، پزشکان، مهندسان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، وکلای دادگستری، دبیران و آموزگاران، اصناف، کارگران، کارمندان، هنرمندان و بسیجیان انتخاب می‌شوند تا اگر از روزنامه‌نگاران و اهالی مطبوعات در دادگاه شکایتی شد این هیات منصفه با شرکت در دادگاه موضوع شکایت را بررسی کنند.

بحیرایی بیان کرد: احسان فردآقایی از گروه روحانیون، سعیدشاکریان از گروه اساتید، محمدحسین ملایی زمانی از گروه پزشکان، وحید ترابی زاده از گروه مهندسان، حامد صافی از گروه نویسندگان، اکبر بهاری از گروه روزنامه نگاران و عبدالوهاب سیلاوی از گروه وکلای دادگستری به عنوان اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات خوزستان معرفی شدند.

وی افزود: همچنین رحمان فلاحی از گروه آموزگاران، عبدالمجید وحیدی از گروه اصناف، مجید منادی از گروه کارمندان، غلامرضا انباردار از گروه کارگران، سعید کلانترزاده از گروه کشاورزان، محمد شهبازگهرویی از گروه هنرمندان و سجاد بهمئی از گروه بسیجیان از اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان هستند.

در آیینی که روز دوشنبه با حضور مسوولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان برگزار شد احکام هیات منصفه دادگاه مطبوعات تقدیم شد.

https://hoorkhabar.ir/715424کپی شد!
3539
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.