صنایع پیوست فرهنگی فعالیت هایشان را رعایت کنند/ رسانه های استان پای انتشار فعالیت های توسعه و پیشرفت خوزستان هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نمایشگاه های مختلف با توجه به پیوست فرهنگی و حمایت از اصحاب رسانه و اهالی هنر استقبال و حمایت خود را اعلام کرد.

هورخبر – مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نمایشگاه های مختلف با توجه به پیوست فرهنگی و حمایت از اصحاب رسانه و اهالی هنر استقبال و حمایت خود را اعلام کرد.

این مقام مسئول گفت: برگزاری هر گونه رویدادی که توجه رسانه های استان را به سمت ظرفیت های بین المللی و ملی استان بکشاند مورد حمایت و استقبال ماست و طبیعتا با شناختی که از اصحاب رسانه وجود دارد، هر آنجا که پای توسعه، پیشرفت و موفقیت فعالیت های فناورانه و صنعت استان باشد، مشتاقانه این اخبار را پوشش می دهند و پای کار هستند.

وی ادامه داد: انتظار ما از صنایع این است که به همین میزان که مورد توجه رسانه ها هستند و رسانه ها مشتاقانه فعالیت های آنها را پوشش می دهند و رویدادها و نمایشگاه های مختلف را در راس اخبار خود برمی گزینند، صنایع هم با پیوست رسانه ای فعالیت های خود نقش اصحاب رسانه و اهالی هنر را ببینند و زحمات آنها را قدر بدانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان بیان داشت: اینکه نگاه صنایع به رسانه و اهالی هنر تنها نگاه هزینه ای باشد، نگاه مناسبی نیست و می طلبد صنایع، مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال رسانه های استان پذیرا باشند و توجه بیشتری نسبت به رسانه های تخصصی خوزستان داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/715399کپی شد!
4053
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.