با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی خوزستان برگزار شد

دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان خوزستان، روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ ماه در دارالقرآن تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

هورخبر – مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان از خوزستان گفت: دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ ماه در دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره ۷۰ نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان شرکت می‌کنند، افزود: دوره در این دو روز از صبح آغاز شده و تا بعدازظهر ادامه داشت.

موسوی‌ زاده ادامه داد: با توجه به ضرورت افزایش آگاهی و مهارت مدیران مؤسسات قرآنی در حوزه فضای مجازی و تولید محتوای رسانه‌ای، این دوره توانمندسازی بر موضوع فضای مجازی تمرکز دارد.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان گفت: محمود حمیداوی و عبدالامام حمادی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان و همچنین حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن‌الکریم و مجید یوسف‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل مؤسسه مجمع خیرین قرآن و عترت اصفهان مدرسان این دوره دو روزه بود.

گفتنی است، اتحادیه موسسات قرآنی خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان در برگزاری این دوره مشارکت داشتند.

https://hoorkhabar.ir/715380کپی شد!
1946