جهاد تبیین در مقابل تحریف، مانع بسیاری از انحرافات است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برخی از فریب خوردگان، به دنبال بزک کردن دوران ستم شاهی هستند حال آنکه آن دوران، سیاه ترین دوران در تاریخ چند هزار ساله کشور ما است.

هورخبر –  حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: در طی ۱۵ سال گذشته، رهبر معظم انقلاب، شعار سال را بر اساس مسائل اقتصادی تبیین کردند که نشان از اولویت قرار داشتن مسئله اقتصادی در کشور دارد.

این مقام مسئول تلاش در عرصه خودکفایی و تولید را نوعی جهاد در راه خدا و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: ضعف کشور در مسائل اقتصادی، دشمن را به تکاپو انداخته است تا با ایجاد فتنه های متعدد و با بهانه‌های کذب، مردم را از نظام اسلامی دلسرد و آینده کشور را سیاه نشان دهد.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: تحریف در دوران صدر اسلام، سبب شد که در کوتاه زمانی پس از فوت پیامبر اسلام، مسلمانان در مقابل فرزندان پیامبر خود دست به شمشیر برند و با چنان جنایتی را در کربلا رقم زنند و آن را جهاد در راه اسلام قلمداد کنند.

به گفته او جهاد تبیین را وظیفه شرعی هر مسلمان است امامین انقلاب، جهاد تبیین را وظیفه عینی هر مسلمانی دانستند تا ضمن جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر انقلاب، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود علیه ملت ایران ناکام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: آنچه که دشمن با همکاری عوامل خود در کشور و فریب خوردگان به دنبال آن است، بزک کردن دوران رژیم شاهنشاهی است حال آنکه، آن دوران، سیاه ترین دوران در تاریخ چند هزار ساله ایران است چراکه علاوه بر بزل و بخشش، بخش‌هایی از خاک این کشور از جمله جزیره بحرین، به اعتراف خود زمامداران رژیم پهلوی، تورم و مشکلات اقتصادی باعث بروز بسیاری از مسائل برای کشور شده بود.

امام جمعه اهواز گفت: در حالی که کشور ما در آن زمان دوست و هم پیمان آمریکا بود و از تحریم و محدودیت‌های بین المللی خبری نبود، در طی دو سال قیمت گندم، گوشت و مرغ، سیمان، برنج روغن و برخی کالای دیگر چند برابر شده بودند، حال آنکه اکنون تورم در کشور و افزایش قیمت برخی اقلام، تنها دلیل انتقاد و اعتراض برخی از مردم تحت تاثیر تبلیغات دشمن شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: تبیین نقاط قوت کشور ما در طی سالهای پس از انقلاب، دستاوردها، موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها آن و همچنین دستاوردهای دولت، باید به صورت گسترده انجام گیرد چرا که نسل جوان ما بدون اطلاع از این دستاوردها تصور درستی از آینده کشور ندارد حال آنکه گذشته این کشور وضعیتی به مراتب عقب‌تر داشته است.

https://hoorkhabar.ir/715366کپی شد!
4383
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.