مکتب شهید سلیمانی سبب عزت ملت ایران شد

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی(ره) بود و مکتبش سبب عزت ملت ایران اسلامی شده است.

هورخبر –  سردار غلامرضا احمدی ‌پیشکسوت دفاع مقدس در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره تقابل حضرت موسی(ع) با فرعون اظهار داشت: پرچم فرعون چهار هزار سال پیش، امروز بر روی کاخ سفید آمریکا نصب شده و بایدن فرعون زمان است و وارث حضرت موسی(ع) که پرچم آن حضرت را به نیابت از حضرت حجت(عج) را در مقطع انقلاب بر دست داشت، در ۲۴ سال از انقلاب تا سال ۱۳۶۸ در دست امام خمینی(ره) بود و امروز در دست خلف صالح آن حضرت مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند، به حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس به عنوان فرد نگاه نکنید، بلکه به یک مکتب نگاه کنید افزود، رهبری در جای دیگری فرمودند: کاری که امروز پیکر شهید قاسم سلیمانی برای نظام انجام داد، سبب شده که در برابر او تعظیم و برای او از عمق جان دعا کنم.

پیشکسوت دفاع مقدس تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی(ره) بود و مکتب حاج قاسم سلیمانی، در چند سال گذشته سبب عزت ملت ایران اسلامی شده است.

سردار احمدی تصریح کرد:کینه دشمن نسبت به سردار شهید سلیمانی در حادثه شهادت زائران او در چهارمین سالگرد شهادتش به خوبی آشکار شد.

وی با بیان این که دشمن به حساب خودش با انجام این کار می خواهد که حضور مردم در این تجمعات کم رنگ شود، افزود: هر چه دشمن بر ملت مسلمان ایران فشار وارد کند، ملت ما قوی تر می شود.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره علامه مصباح و سردار سلیمانی گفت: هر چه تعداد علامه مصباح ها در جامعه بیشتر شود، سردارهای مانند سردار سلیمانی هم بیشتر خواهند شد.

شایان ذکر است که در این مراسم علاوه بر مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع) و رونمایی از نقاشی دیجیتال با عنوان “از چیزی نمی ترسیم”بر گرفته از خاطرات سردار سلیمانی و سرود شهید القدس در وصف سردار دلها، از خانواده‌های شهید مرتضی بصیری‌پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی و شهیدان زنجانی و عبدالهی که در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تجلیل شد و حاضران خون خود را برای کمک به مجروحان حادثه کرمان اهدا کردند.

 

https://hoorkhabar.ir/715295کپی شد!
4394
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.