رییس کارگروه انتخابات نیروهای انقلابی در خوزستان:

حضور حداکثری در انتخابات، یک اقدام ملی است

پورموسوی گفت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد و یک اقدام ملی است و همه باید در رقم خوردن این مهم کمک کنند.

هورخبر – سید محمدعلی پورموسوی امروز، نهم دی ماه در نشست نیروهای انقلاب شورای ائتلاف با محوریت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان راهبری را در اسفندماه پیش روی داریم؛ البته کشور ایران از این انتخابات ها زیاد داشته است و به صورت میانگین هر دو سال یک بار در ایران، انتخابات برگزار می شود.

وی با بیان این که شورای ائتلاف از چهار ماه پیش کار خود را ابتدا با کارگروه سیاسی آغاز کرد، افزود: در ادامه نیز مجموعه‌ای تحت عنوان کارگروه انتخابات در شورای ائتلاف فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی تشکل نیروهای انقلابی در خوزستان گفت: کارگروه شورای ائتلاف در استان خوزستان ۱۸ عضو دارد که مسئول آن معاون سیاسی و اجتماعی شورای ائتلاف است و در شهرستان ها نیز کارگروه‌های ۱۳ نفری مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان این که تکمیل لیست ائتلاف به این صورت است که هر شهرستان‌ برای هر کرسی پنج نفر را معرفی می کند، عنوان کرد: اهواز باتوجه به این که دارای سه شهرستان است باید ۶۰ نفر را معرفی کند و در نهایت ۹ نفر به تهران معرفی می شوند و در نهایت سه نفر به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان انتخاب خواهند شد.

پورموسوی خاطرنشان کرد: در این دوره تمهیداتی در تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نظر گرفته شده است و نوع کارکرد کاندیداها مرتبا رصد و پایش می شود، در حالی که قبلا به این صورت نبود. در این دوره امیدمان این است که یک کار تشکیلاتی جدی رقم بخورد که نماینده ای که منتخب مردم فهیم و شهیدپرور استان خوزستان می شود، مرتبا خود را در یک مجموعه تشکیلاتی حس کند و به آن مجموعه پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: سعی می کنیم در تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پویایی خوبی ایجاد کنیم و باید مواردی چون انصاف و رضایت مندی مردم همیشه در این تشکیلات برقرار باشد. ضمن این که لیستی از بیانات رهبری تهیه شد و در اختیار تشکیلات شهرستان‌ها قرار دادیم.

رییس کارگروه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکل نیروهای انقلابی در خوزستان گفت: در همه بخش های کشور باید مسیر رشد و تعالی و نیز پیشرفت را برای مجموعه کشور ایجاد کنیم. پس فردی که به عنوان نماینده مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب می شود نیز باید به ساز و کار تشکیلات متعهد باشد، در غیر این صورت باید هزینه آن را بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مسئولان کاریابی نیستند ولی می تواند کاری کنند که برای جوانان کار ایجاد شود. در این زمینه هماهنگی نمایندگان استان مهم است و باید بتوانند روی منافع استان تصمیمات دست جمعی بگیرند. در این دوره باید این مهم مدنظر باشد.

پورموسوی عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد و یک اقدام ملی است و همه باید در رقم خوردن این مهم کمک کنند. ما هم در این زمینه تلاش خواهیم کرد اما باید همه مدیران اجرایی نیز پای کار بیایند. در این زمینه رسانه نقش مهمی در مطالبه گری و روشنگری نسبت به برخی موضوعات دارد. به هر حال انتخابات یکی از اصلی ترین میدان هایی است که همه باید در آن حضور داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با بیان این که فساد اقتصادی در همه کشورها وجود دارد، افزود: اما بدنه کشور ما فساد اقتصادی را هضم نمی کند زیرا بدنه نظام سالم است.

https://hoorkhabar.ir/715246کپی شد!
منبع
5262
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.