هیئت‌ های ورزشی آموزه‌های مهدویت را فرا می‌گیرند

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان در دیدار با مدیر‌کل ورزش و جوانان استان بر آموزش جوانان و اعضای هیئت‌ های ورزشی در زمینه معارف مهدوی تأکید کرد.

هورخبر –  سیداحمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان، ۲۷ آذرماه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بر آموزش جوانان و اعضای هیئت‌های ورزشی در زمینه معارف مهدوی تأکید کرد و با اشاره به نقش ارزنده این اداره در ترویج معارف مهدوی و تربیت جوانان گفت: یادگیری معارف مهدوی، راه هدایت و موفقیت جوانان است.

همچنین برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی تربیت مربی، شرکت در همایش‌های مهدویت برای جوانان، مؤسسات مردم‌نهاد و اعضای هیئت‌های ورزشی و توزیع بروشور از موضوعات این گفت‌و‌گو بود.

حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و امور جوانان خوزستان نیز در این دیدار عنوانم کرد: خانه جوان محلی برای پیگیری مأموریت‌های معاونت جوانان و ارائه خدماتی به افراد جوان در جامعه است.

وی با اشاره به خانه جوان افزود: آموزش معارف مهدوی در کنار مشاوره پیش و پس از ازدواج، اعتیاد و همچنین مشاوره اشتغال برای جوانان در اولویت قرار خواهد گرفت و تمام اختیارات و امکانات را برای یادگیری آموزه‌های مهدوی جوانان به‌ کار خواهیم گرفت.

https://hoorkhabar.ir/715116کپی شد!
3918