آغاز طرح نظارتی شب یلدا در خوزستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: طرح نظارتی شب یلدا در بازار استان برای جلوگیری از تخلف و رفاه حال مردم آغاز شده است.

هورخبر – مهدی طیبی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر کالاهای مصرفی شب یلدا آغاز و به سراسر استان ابلاغ شده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا نظارت‌ بر بازار میوه, شیرینی، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، مرغ و ماهی و سایر کالاهای مورد تقاضای مصرف کنندگان انجام می‌شود.

طیبی اظهار کرد: در این طرح با تخلفاتی همچون درج نکردن قیمت، گران‌فروشی و کم فروشی اجناس به شدت برخورد خواهد شد.

وی از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مورد را جهت رسیدگی و اقدام لازم قانونی از طریق سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت یا ثبت در سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

علی داودی مدیرکل استاندارد خوزستان نیز در خصوص اجرای طرح نظارتی شب یلدا در استان بیان کرد: در این طرح صحت عملکرد تمامی وسایل اندازه‌گیری و سنجش به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا بررسی می‌شود.

این مقام مسئول گفت: با هدف صیانت از حقوق مردم در نظام تولید، توزیع و مصرف این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح برای مصرف‌کنندگان با جلوگیری از کم فروشی و برای توزیع‌کنندگان با جلوگیری از زیاده‌فروشی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

https://hoorkhabar.ir/715024کپی شد!
2866