اجرای بیش از ۲۳۰۰ پروژه در استان خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای دو هزار و ۳۷۳ پروژه در سطح استان خوزستان گفت: نیازهای مردم و مشکلات زیاد است اما عزم و اراده هم به همان میزان بالا است، حق مردم استانی که اقتصاد کشور را تأمین می‌کند، این است که از بهترین‌ها و با کیفیت ترین ها استفاده است.

هورخبر –  محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه شانزدهم آذر در نخستین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید اظهار داشت: کسی باور نمی‌کند بذری که حضرت امام خمینی(ره) سال‌ها پیش با عنوان بسیج کاشت، امروز به یک درخت تناور تبدیل و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

این مقام مسئول افزود: همه باید بدانیم که خبرنگاران و رسانه‌ها در دوران دفع مقدس چه رویدادی را رقم زدند، رسانه انقلابی ما باید بداند دشمن چه چیزی از این سرزمین پرافتخار را هدف گرفته، و بر اساس آن و منویات مقام معظم رهبری اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در ادامه با بیان اینکه که جهاد خدمت رسانی و خدمتگزار سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت در راستای عدالت و پیشرفت خوزستان آغاز شده است، تصریح کرد: رئیس جمهور ۷ سفر به استان داشته و هر سفر یک دستاورد خوب برای استان داشت و در نتیجه خوزستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود در خصوص کلان پروژه‌ها به پروژه آب غدیر خوزستان اشاره فرمودند، پروژه‌ای که برای مدت زیادی تعطیل شده بود اما در این دولت کار، به خوبی پیشرفت کرد.

وی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای در سطح استان، گفت: دو هزار و ۳۷۳ پروژه در سطح استان در حال انجام است، ۴۴ درصد از این پروژه‌ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ۲۸ درصد بین ۵۰ تا ۸۰ درصد، ۹ درصد از پروژه‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ درصد، و ۱۹ درصد از آنها حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

خانچی در بخش دیگر سخنان خود به تنش‌های آبی و مشکلات روستاییان و کشاورزان در دولت قبل اشاره کرد و توضیح داد: در سال‌های گذشته باید با کمک فرمانده سپاه، تانکرهای آب به مناطق بی آب ارسال می‌شد، اما امسال با اقدامات انجام شده چنین تنش‌هایی نداشته‌ایم به گونه‌ای که امروز به دنبال کیفیت و تصفیه خانه آب برای مردم هستیم.

وی در ادامه به طرح آب فدک برای مردم شهرستان ایذه اشاره کرد و اضافه کرد: نیازهای مردم و مشکلات زیاد است اما عزم و اراده هم به همان میزان بالا است، حق مردم استانی که اقتصاد کشور را تأمین می‌کند، این است که از بهترین‌ها و با کیفیت ترین ها استفاده است.

https://hoorkhabar.ir/714997کپی شد!
3324
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.