ارائه خدمات آموزش و مشاوره استاندارد های مدیریتی(ISO) در استان خوزستان

یکی از اثربخش ترین راهکار ها در شناسایی فرصت ها و تهدید ها در راستای اتخاذ یک استراتژی مناسب در جهت بهبود و توسعه فضای هر کسب و کار، استاندار های مدیریتی بین المللی تدوین شده در سازمان جهانی استاندار(استاندار های ISO) می باشد.

هورخبر –   در بازار رقابتی جهان امروز که همواره با ریسک های فراوان و متنوع در حوزه کسب و کار مواجه است بی تردید شناسایی فرصت ها و تهدید ها در راستای اتخاذ یک استراتژی مناسب در جهت بهبود و توسعه فضای هر کسب و کار واضح و مبرهن است. یکی از اثربخش ترین راهکار ها در این رابطه استفاده از استاندار های مدیریتی بین المللی تدوین شده در سازمان جهانی استاندار(استاندار های ISO) می باشد. که مورد استفاده کلیه سازمان ها و شرکت های با رویکرد توسعه و موفقیت در جهان قرار گرفته است.

گروه مشاورین آرمان سیستم اندیشان ایران به عنوان تنها گروه مشاور مورد تائید شرکت AFNOR فرانسه(دفتر ایران) در جنوب و جنوب غرب ایران این امکان را برای سازمان ها و شرکت ها فراهم می آوردتا با کیفیت بالا با استفاده از خدمات مشاوره نسبت به استقرار سیستم های مدیریتی و اخذ گواهینامه های استاندار ISO در مراکز خود اقدام نمایند.

از دیگر خدمات این گروه مشاوره برگزاری دوره آموزش استاندار های ISO همراه با اخذ گواهینامه پایان دوره با اعتبار بین المللی است.

متقاضیان می توانند جهت دریافت خدمات با شماره ۰۹۳۳۶۴۵۲۹۴۸ تماس حاصل فرمایند.

https://hoorkhabar.ir/714783کپی شد!
4470