توقف هر چه سریع تر عملیات جنایتکارانه اسرائیل

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، خواستار محکومیت این رژیم توسط جوامع بین‌المللی و توقف عملیات جنایتکارانه اسرائیلی‌ها شد.

هورخبر –  سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه اجتماع بزرگ مردم اهواز در حمایت از مردم فلسطین اظهار داشت: امروز مردم فلسطین در یک زندان روباز توسط جنایت‌کاران قرن(اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار) به شهادت می رسند.

این مقام مسئول افزود: بیش از ۴۰ روز است که مردم مظلوم فلسطین، زیر شدیدترین بمباران‌ها به شهادت می‌رسند بنابراین مردم اهواز امروز در این تجمع ضمن محکوم کردن این جنایات، بار دیگر حمایت خود را از مردم غزه انجام دهند.

سردار شاهوار گفت: حمله به بیمارستان‌ها را به عنوان یک اقدام نظامی می‌دانند در صورتی که این موضوع در تاریخ جنگ‌ها جایی ندارد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: امروز مردم اهواز و ایران اسلامی خواستار توقف هر چه سریعتر این بمباران‌ها و کودک‌کشی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: همچنین باید راه‌های ورود به غزه باز شود تا غذا، آب، دارو و نیازمندی‌های اولیه مردم برطرف شود و همه مردم جهان باید برای خارج شدن مردم فلسطین از این وضعیت وحشت‌بار کمک کنند.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: تداوم این همایش‌ها و گردهمایی‌ها باعث می‌شود تا گوش‌های کَر دشمن متوجه شود که اینگونه جنایت‌ها در دنیای مدرن امروز جایی ندارد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان توضیح داد: مدعیان حقوق زنان و کودکان باید بدانند که این جنایت‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و آه ملت مظلوم فلسطین، گریبان آنها را خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

https://hoorkhabar.ir/714740کپی شد!
1754