پرونده تخلفات عضو شورای شهر اهواز در هیئت تخلفات استانداری رسیدگی نمی شود!

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: اسناد مربوط به پرونده تخلفات سیاوش محمودی و سلب عضویت او از شورای شهر اهواز به هیئت تخلفات استانداری ارسال شده اما پس از گذشت ۷ ماه هنوز رسیدگی نشده است.

هورخبر – عبدالزهرا سنواتی نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز امروز در جلسه شورا در خصوص پرونده لیست تخلفات سیاوش محمودی و سلب عضویت این عضو شورا که در دستور کار جلسه قرار گرفته بود، اظهار کرد: افرادی که میخواهند سیستمی را مدیریت کنند باید مسوولیت پذیرترین و منظم ترین افراد باشند تا به سیستم نظم بدهند.

وی با اشاره به لیست تخلفات محمودی، عنوان کرد: برای عمومی نشدن نام افراد در فضای مجازی، اسامی استخدام شده‌ها در شهرداری را در صحن علنی اعلام نمی‌کنیم اما دستگاههای نظارتی باید به تخلفات رسیدگی کنند.

نایب رئیس شورای شهر افزود: در زمانی که محمودی مدیریت سازمان آرامستان‌ها را داشته، وی از استخدام همسایگان آرامستان در کوی مدرس امتناع کردند اما همان زمان افرادی همچون خواهر خانم و برادر خانم خود را استخدام کرد که سال گذشته هم تبدیل وضعیت شده و استخدام رسمی شدند.

سنواتی بیان کرد: آیا این سوء استفاده از موقعیت برای توزیع رانت نیست؟ این تخلفات درحالی است که پرسنل شهرداری شهر با ۲۰ سال سابقه هنوز نتوانستند تبدیل وضعیت بشوند.

وی با اشاره به قانون سکونت خانواده اعضای شورا در محل خدمت، افزود: خودرویی که در دو سال گذشته در اختیار محمودی عضو شورای شهر گذاشته شده، ۲۰۰ مورد جریمه داشته که بخش زیادی مربوط به جاده اهواز – قم بوده است؛ این عضو شورا دائم السفر بوده و طبق قانون باید باعث سلب عضویت او بشود.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: بخشی از تخلفات رانندگی را حتی افراد بی نظم شهر هم مرتکب نمی‌شوند؛ همچنین یک خودروی دیگر متعلق به شهرداری منطقه پنج اهواز در اختیار محمودی قرار دارد که این خودروی سوزوکی در جاده اراک تصادف کرد و بالای ۴۰۰ میلیون تومان خسارت به شهرداری وارد آمد؛ چرا این خودرو به قم تردد دارد و چرا بیمه نشد؟

وی افزود: هیئت تخلفات استانداری پس از گذشت ۷ ماه هنوز به پرونده تخلفات سیاوش محمودی رسیدگی نکرده است؛ این‌ها بخشی از مواردی است که مردم باید بدانند و مستندات این تخلفات در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار می‌گیرد.

سنواتی عنوان کرد: با تخلفات جزئی افراد عادی برخورد می شود اما آیا نباید به تخلفات مسوولین و شخصیت های مهم رسیدگی کرد؟ در ۷ ماه گذشته چه کسانی مانع از طرح و بررسی پرونده تخلفات محمودی شدند؟ چرا اجازه رسیدگی داده نمیشود؟ در جلسه آینده شورا لیست تخلفات مربوط به تعارض منافع اعلام خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/714674کپی شد!
منبع
2570
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.