مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود

استاندار خوزستان گفت: بیش از یک سال را از دست داده‌ایم و اکنون باید دو برابر گذشته کار کنیم تا این عقب ماندگی در بحث طرح نهضت ملی مسکن استان را جبران کنیم.

هورخبر –  علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست شورای مسکن خوزستان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن شاید بتواند فرصتی باشد تا افرادی که نمی‌توانند خانه‌دار شوند را صاحب خانه کند.

این مقام مسئول افزود: اگر جدیتی که اکنون وزارت راه و شهرسازی در بحث نهضت ملی مسکن دارد از ابتدای دولت وجود داشت اکنون در میانه راه این طرح بودیم.

وی افزود: بیش از یک سال را از دست داده‌ایم و اکنون باید دو برابر گذشته کار کنیم تا این عقب ماندگی در بحث طرح نهضت ملی مسکن استان را جبران کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با توجه به عقب‌ماندگی‌ها از نرخ جمعیت، باید وعده‌ها در طرح نهضت ملی مسکن محقق شود و اقداماتی که در بحث تامین زمین برای خانوارها قول داده شده است عملی شوند.

حسینی محراب عنوان کرد: بحث مسکن مهر خوزستان حتما تعیین تکلیف شود زیرا این بحث در حال تبدیل شدن به یک پاشنه آشیل است و باید با تعامل و مدیریت این مساله حل شود.

وی افزود: روند پرداخت تسهیلات بانک‌ها در خوزستان خوب بوده اما باید بهتر عمل کنند تا جریان مسکن سازی برای افراد فاقد مسکن و جوانان رونق بگیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به ساخت مسکن در صنعت‌شهرها، گفت: طرح صنعت‌شهر یکی از اقدامات خوبی است که می‌تواند به بحث خانه‌دار کردن کارگران و مهندسان و… کمک کند و شرکت‌ها و مدیران عامل برای رونق این طرح‌ها تلاش کنند و وارد میدان شوند تا صنعت‌شهرها در استان محقق شوند.

https://hoorkhabar.ir/714636کپی شد!
5191